  • Data: 2004-04-25 16:43:19
    Temat: Który urząd?
    Od: ildefons <tego_nie ma_ildefons@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    W tym roku przeniosłem się do nowego urzędu skarbowego w miejscu gdzie
    pracuję i jestem czasowo zameldowany. Złożyłem NIP-3 uaktualniający i
    PIT-37. Zaszła potrzeba założenia działalności gospodarczej. W urzędzie
    miejskim powiedziano mi, że działalność rejestrować muszę w urzędzie w
    miejscu stałego zameldowania. Tak zrobiłem. Działalność zgłaszam i o nip
    występuję na terenie miejsca wykonywania dzałalności. Ale dodatkowo muszę
    złożyć jakiś papier-deklarację sposobu opodatkowania w moim urzędzie
    skarbowym. I teraz jest pytanie. W którym? W miejscu zameldowania stałego
    czy czasowego?

    ====
    pzdr.
    ildefons