  • 1. Data: 2003-03-29 18:18:05
    Temat: Kurs
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

    Witam. W ub, roku moja zona, by dostac pracę w szkole musiala uczeszczac na kurs (dla
    administratorow szkolnych pracowni komputerowych). Kurs kosztowal 1200 zl, z czego
    300 zl wylozyl przyszly pracodawca. 900 zl, ktore musielismy wylozyc z wlasnej
    kieszeni zostalo wplacone szkole, na co zona ma dowod wplaty (na znanym wszystkim
    czerwonym blankiecie). Czy w takiej sytuacji mozliwe jest odliczenie od podatku 19 %
    tej kwoty (900 zl * 0,19 = 171 zl).
    Proszę o odpowiedzi.
    SDD

  • 2. Data: 2003-03-30 13:40:56
    Temat: Re: Kurs
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Sebastian D-D" <s...@s...pl> wrote in message
    .
> [...]
    dowod wplaty (na znanym wszystkim czerwonym blankiecie). Czy w takiej
    sytuacji mozliwe jest odliczenie od podatku 19 % tej kwoty (900 zl * 0,19 =

    Sprawdź, czy przypadkiem, do odliczenia nie jest ci potrzebna faktura, a nie
    dowód wpłaty.
    A jakie jest tytuł wpłaty na tym dowodzie.

  • 3. Data: 2003-04-01 11:06:45
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > dowód wpłaty.
    > A jakie jest tytuł wpłaty na tym dowodzie.

    Wlasnie dlatego pytam grupy czy przypadkiem nie jest faktura potrzebna. Na dowodzie
    wplaty pisze "Wpłata na kurs komputerowy" czy cos w tym stylu...