  • 1. Data: 2003-03-29 16:52:31
    Temat: Wydatki związane z używaniem auta na dojazdy do celów rechabilit-leczniczych
    Od: "Grzegorz K" <g...@w...pl>

    Jak takie wydatki udowodnić? Papierek od lekarza, rachunki za paliwo,
    delegacja?

  • 2. Data: 2003-03-29 18:04:31
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Grzegorz K" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak takie wydatki udowodnić? Papierek od lekarza, rachunki za paliwo,
    > delegacja?
    ---------------------
    Chodzi ci o ulge rehabiltacyjną jeśli jesteś właścicielem samochodu to nic
    nie musisz przedstawiać jeśli spełniasz warunki do odliczenia to odliczasz
    kwote ustaloną w przepisach tj,2280 za 2002 rok
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-30 09:21:35
    Od: "grzessR" <k...@w...pl>

> [...]
    > nie musisz przedstawiać jeśli spełniasz warunki do odliczenia to odliczasz
    > kwote ustaloną w przepisach tj,2280 za 2002 rok

    tak Wiolu, ustawa jasno precyzuje, ze wydatki te nie wymagaja
    dokumentowania,
    jednak urzednicy potrafia skutecznie uprzykrzyc zycie osobie
    niepelnosprawnej
    w roku ubieglym urzednicy I US w Katowicach wymagali aby rozpisac, trasy
    przejazdu,
    daty i cel wyjazdow
    grzess

  • 4. Data: 2003-03-30 14:37:46
    Od: "Maja" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > niepelnosprawnej
    > w roku ubieglym urzednicy I US w Katowicach wymagali aby rozpisac, trasy

    Rozumiem, ze jesli korzystam z ulgi na leki i na uzywanie samochodu
    osobowego to sumuje dwa limity na kazda z ulg?
    Maja

  • 5. Data: 2003-03-30 18:56:10
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Maja" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Rozumiem, ze jesli korzystam z ulgi na leki i na uzywanie samochodu
    > osobowego to sumuje dwa limity na kazda z ulg?
    Odpis na leki nie jest określony limtem jest tylko określona kwota powyżej
    której można odliczyć wydatki na leki i nie ma nic wspólnego do ustalenia
    odpisu za samochód.Czyli za leki jeden odpis za samochód drugi łącznie tylko
    wpisuje się do deklracji ( tak myśle nie mam w tej chwili przed sobą
    formularza )
    A swoją drogę dlaczego US Katowice wymyslił rozpisywanie dojazdu na leczenie
    niewiem Ja się z tym nie spodkałam (USŁódż )
    Wiola