  • 1. Data: 2003-05-21 13:31:13
    Temat: Kurs zagraniczny - koszty przychodu
    Od: "tomry" <t...@p...fm>

    Witam
    Jestem lektorka w prywatnych szkolach jezykowych. Prowdze DG i jestem
    opodatkowana na zasadach ogolnych. Latem wyjezdzam do Londynu na miesieczny
    kurs jezykowy. Czy moge koszt tego kursu wraz z przelotem wrzucic w koszta
    uzyskania firmy ??
    pzdr
    Aneta

  • 2. Data: 2003-05-21 15:02:46
    Temat: Re: Kurs zagraniczny - koszty przychodu
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    to ja jeszcze zapytam w temacie ale z innej beczki
    powiedzmy, ze jestem za granica na delegacji (od tego nie
    place podatkow) ale firma u ktorej "goszcze" wykupuje dla
    mnie kurs/szkolenie na miejscu - czy powinienem
    zaplacic od tego podatek?

    Marcin