  • 1. Data: 2003-05-21 10:38:19
    Temat: spalone KPR i rachunki
    Od: "i" <l...@o...pl>

    Znajomemu spalily sie wszystkie rachunki i KPR z firmy
    ktora prowadzil cztery lata. Nie mial zadnej kontroli w tym czasie.
    Co bedzie teraz?
    Jacek

  • 2. Data: 2003-05-21 12:27:31
    Temat: Re: spalone KPR i rachunki
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "i" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Znajomemu spalily sie wszystkie rachunki i KPR z firmy
    > ktora prowadzil cztery lata. Nie mial zadnej kontroli w tym czasie.
    > Co bedzie teraz?

    będzie musiał odtworzyć całą dokumentację, szczególnie ważne są
    rachunki które stanowiły podstawę kosztów itp.,
    ogólnie niewesoło

  • 3. Data: 2003-05-21 13:13:03
    Od: "i" <l...@o...pl>

    Sądze że odtworzenie wszystkiego napewno nie będzie możliwe.
    Ciekawe jakie będą konsekwencje.
    Ciężko to sobie wyobrazić.
    Jacek

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bafrcl$8di$1@news.onet.pl...

  • 4. Data: 2003-05-21 14:01:40
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "i" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Sądze że odtworzenie wszystkiego napewno nie będzie możliwe.
    > Ciekawe jakie będą konsekwencje.
    > Ciężko to sobie wyobrazić.

    US będzie szacował, porównując z innymi prowadzącymi podobną działalność...

  • 5. Data: 2003-05-21 14:44:14
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > będzie musiał odtworzyć całą dokumentację, szczególnie ważne są
    > rachunki które stanowiły podstawę kosztów itp.,
    > ogólnie niewesoło

    czy gdyby byly gdzies zabezpieczone kserokopie wszystkich
    dokumentow to bylyby to wystarczajace dokumenty
    chocby przy kontroli?
    szczegolnie chodzi mi o sytuacje gdy wszystkie dokumenty sa
    skanowane i zachowywane na cd-romach...

    Marcin

  • 6. Data: 2003-05-21 18:13:44
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > czy gdyby byly gdzies zabezpieczone kserokopie wszystkich
    > dokumentow to bylyby to wystarczajace dokumenty
    > chocby przy kontroli?

    Zapewne nie byłyby wystarczające, ale
    mając wszystkie kopie łatwiej
    uzbierać wszystkie duplikaty