  • 1. Data: 2003-01-06 21:22:22
    Temat: Kursy:pełna księgowość, samodz. księgow.-są jakieś(lub książki)?
    Od: "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM>

    Witam;
    mam pytanie:czy są gdzieś dostępne w sieci internetowe kursy (e-learn) na:
    -pełna księgowość
    -samodzielny księgowy?

    Lub-jakieś książki dost. w księgarni internetowej?

    (szukałem na google.com ale nie znalazłem, może Wy znacie?

    Pozdrawiam, Marcin.

  • 2. Data: 2003-01-07 07:52:15
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Marcin Karpiński <m...@o...plANTYSPAM> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:avcsh5$qi8$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > -samodzielny księgowy?
    >
    > Lub-jakieś książki dost. w księgarni internetowej?
    >
    > (szukałem na google.com ale nie znalazłem, może Wy znacie?

    ODDK miał takie kursy korespondencyjne, kiedyś to przeglądałem, nawet
    niezłe. ESKK też coś takiego ma.