  • 1. Data: 2007-01-19 15:14:28
    Temat: Kwartalne rozliczenia - jaki limit
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Chcę skorzystać z kwartalnego rozliczenia (VAT i ryczałt PPE)
    Dziś w US dostałem dwie sprzeczne informacje:
    że kwartalnie mogę się rozliczać jeżeli nie przekroczę 99tys zł albo 800tys
    Euro. Teraz nie wiem jaki limit obowiązuje (chyba że jest inne dla VAT a
    inny dla PPE)
    rozjaśnijcie mi please
    Jacek

  • 2. Data: 2007-01-19 16:22:51
    Temat: Re: Kwartalne rozliczenia - jaki limit
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-01-2007 o 16:14:28 Jacek <m...@w...pl> napisał(a):

    > Chc? skorzystaae z kwartalnego rozliczenia (VAT i rycza?t PPE)
    > Dzi? w US dosta?em dwie sprzeczne informacje:
    > ?e kwartalnie mog? si? rozliczaae je?eli nie przekrocz? 99tys z? albo
    > 800tys
    > Euro. Teraz nie wiem jaki limit obowi?zuje (chyba ?e jest inne dla VAT a
    > inny dla PPE)
    > rozja?nijcie mi please
    > Jacek

    99k zł to zapewne do ryczałtu (25k euro)