  • 1. Data: 2005-07-06 08:14:54
    Temat: L4 a działalność
    Od: "Syl" <s...@w...pl>

    witam
    Pracuję na etacie w szkole i jednocześnie prowadzę jednoosobową działalność
    gospodarczą. Najbliższych 9 miesięcy przyjdzie mi spędziń na L4 z uwagi na
    kłopoty z ciążą. Co z działalnością w tym czasie? Czy mogę normalnie
    prowadzić usługi komputerowe i wystawiać rachunki? Zajmuję się tworzeniem
    stron www, co przecież robię w domu. Co na to powie ZUS i Skarbowy?
    Pozdrawiam
    Sylwia

  • 2. Data: 2005-07-06 16:41:03
    Temat: Re: L4 a działalność
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Syl" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadzić usługi komputerowe i wystawiać rachunki? Zajmuję się tworzeniem
    > stron www, co przecież robię w domu. Co na to powie ZUS i Skarbowy?
    Nie wolno samodzielnie prowadzić DG na L4.
    W s.c. podpisuje wszystko drugi wspólnik, a osobistej działalności musisz
    albo zgłosić małżonka jako osobę współpracującą, albo zapłacić komuś umowę
    zlecenie na wystawianie faktur.

    SIM

  • 3. Data: 2005-07-06 18:46:55
    Od: "Syl" <s...@w...pl>