  • 1. Data: 2004-05-07 07:30:00
    Temat: Leasing i vat od paliwa...
    Od: "Baton2" <k...@p...fm>

    Nie bic i nie krzyczec - wiem ze bylo, ale...

    Czy moge odliczac vat od paliwa tzakupionego dla samochodu leasingowanego
    (umowa zawarta przed 20 kwietnia 2004r, zarejestrowana w US). Samochod z
    homologacja ciezarowa (nie spelnia oczywiscie aktualnych wymogow co do aut
    ciezarowych (wzor Liskaka) - jest to dotychczasowa 'kratka')

    Do tej pory bylem przekonany ze takiej mozliwosci nie ma, ale zarowno EFL
    SA, jak US Krakow - Nowa Huta twierdzi ze jest, a wymogiem jest tylko
    zarejestrowanie umowy w US.

    Bardzo prosze o jednoznaczne odpowiedzi.

    TIA

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2004-05-07 07:37:48
    Temat: Re: Leasing i vat od paliwa...
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Baton2" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > SA, jak US Krakow - Nowa Huta twierdzi ze jest, a wymogiem jest tylko
    > zarejestrowanie umowy w US.

    a na pismie twierdzi? czy tylko "pani" ci tak powiedziala?

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

  • 3. Data: 2004-05-07 08:09:48
    Od: "Baton2" <k...@p...fm>

    ania napisał(a) w wiadomości: ...

    >a na pismie twierdzi? czy tylko "pani" ci tak powiedziala?

    Czekam na fax od EFLa, ponoc maja interpretacje US z Wawy. Jak dostane dam
    znac...

    Pan z US tylko powiedzial, niestety :-(

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2004-05-07 08:43:32
    Od: "TOM" <t...@w...pl>

    > Czekam na fax od EFLa, ponoc maja interpretacje US z Wawy. Jak dostane dam

    koniecznie daj znać, bo może po raz pierwszy okaże się, że świat może być
    sprawiedliwy :-)

  • 5. Data: 2004-05-07 09:01:53
    Od: "Baton2" <k...@p...fm>

    TOM napisał(a) w wiadomości: ...
    >koniecznie daj znać, bo może po raz pierwszy okaże się, że ?wiat może być
    >sprawiedliwy :-)

    Zaczynam miec watpliwosci... dwa kolejne USy do ktorych zadzwonilem nie
    potwierdzaja tej informacj. Jesli otrzymam fax dam znac.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 6. Data: 2004-05-07 12:39:32
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    > Zaczynam miec watpliwosci... dwa kolejne USy do ktorych zadzwonilem nie
    > potwierdzaja tej informacj. Jesli otrzymam fax dam znac.
    Obawiam sie, ze jezeli zapoznasz sie z historia grupy z ostatniego miesiaca
    Twoje watpliwosci jeszcze sie poglebia.

    Pozdrawiam
    Lukasz G

  • 7. Data: 2004-05-19 13:23:26
    Od: "Michal Z." <m...@s...com.pl>

    I co? otrzymales fax?

    Michal Z.

  • 8. Data: 2004-05-25 10:47:21
    Od: "Bea" <b...@W...gazeta.pl>

    Jezeli zarejestrowales umowe w US przed 14 maja to mozesz odliczac w pelni
    VAT od rat leasingu.
    Od paliwa niestety nie mozna.

    Pozdrawiam!

    Bea