  • 1. Data: 2004-05-07 06:23:50
    Temat: Nowy VAT-7K?
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Wczoraj I US w Lublinie odmówił mi wydania czystych druków VAT-7K.
    Twierdzą, że stare druki już nie obowiązują, a nowych jeszcze nie ma.
    Czy rzeczywiście coś się zmieniło, a jeśli tak to czy naprawdę
    rozliczenie za pierwszy wydłużony kwartał trzeba składać na nowym druku
    bez żadnego okresu prezejściowego?
    Jak ja się mam rozliczyć? Ze względu na zwrot chciałbym złożyć
    deklarację jak najszybciej. Czy jeśli zażądam odmowy wydania druku na
    piśmie to będę mógł się starać o skrócenie czasu na zwrot VAT?

  • 2. Data: 2004-05-07 06:35:22
    Temat: Re: Nowy VAT-7K?
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=151&id=32350

    Pozdr.
    Piotr

  • 3. Data: 2004-05-07 06:39:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik podający się za jureq dnia 07-05-2004 napisał
    w <news:c7fa1e$cqs$1@news.onet.pl>:

> [...]
    > Czy rzeczywiście coś się zmieniło, a jeśli tak to czy naprawdę
    > rozliczenie za pierwszy wydłużony kwartał trzeba składać na nowym druku

    Dz.U. Nr 89, poz. 852
    § 2.
    Wzory deklaracji dla podatku od towarów i usług, określone w:
    1) w załączniku nr 1, 4 i 8 do niniejszego rozporządzenia stosuje się
    począwszy od rozliczenia za maj 2004r.,
    2) w załączniku nr 2 do niniejszego rozporządzenia stosuje się począwszy od
    rozliczenia za II kwartał 2004r.

    --
    II13629 CLOSED JAVA PLUGIN 1.3.0_01 CANNOT BE LOCATED IS ISSUED IN+
    II13623 CLOSED NEW PDF MAP FUNCTION +++++++++++++++++++++++++++++++

  • 4. Data: 2004-05-07 06:49:49
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Piotr wrote:

    > http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=151&id=32350

    Znalazłem także odpowiednie rozporządzenie:

    Rozporządzenie Ministra Finansów1) z dnia 23 kwietnia 2004 r. w sprawie
    wzorów deklaracji podatkowych dla podatku od towarów i usług

    § 1. Określa się wzory:
    1) deklaracji podatkowej dla podatku od towarów i usług (VAT-7), o
    której mowa w art. 99 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku
    od towarów i usług, zwanej dalej "ustawą", stanowiący załącznik nr 1 do
    rozporządzenia, i deklaracji podatkowej dla podatku od towarów i usług
    (VAT-7K), o której mowa w art. 99 ust. 2 ustawy, stanowiący załącznik
    nr 2 do rozporządzenia, oraz objaśnienia do tych deklaracji stanowiące
    załącznik nr 3 do rozporządzenia;

    § 2. Wzory deklaracji dla podatku od towarów i usług, określone w:

    1) w załącznikach nr 1, 4 i 8 do niniejszego rozporządzenia stosuje się
    począwszy od rozliczenia za maj 2004 r.;

    I jak mam przekonać US, że za I kwartał mam złożyc na dotychczasowym
    druku? Oni są raczej odporni na wiedzę.

  • 5. Data: 2004-05-07 06:56:52
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    > I jak mam przekonać US, że za I kwartał mam złożyc na dotychczasowym
    > druku? Oni są raczej odporni na wiedzę.

    Po co się z nimi kopać ?
    Nie możesz ściągnąć nowego i im wręczyć ?
    OK, jak się upierasz, to wyślij poleconym :>

    Piotr

  • 6. Data: 2004-05-07 21:20:08
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > deklarację jak najszybciej. Czy jeśli zażądam odmowy wydania druku na
    > piśmie to będę mógł się starać o skrócenie czasu na zwrot VAT?
    =====================
    szkoda ze masz zwrot. bo gdybys mial do zaplaty to wypelnilbys nowa
    deklaracje i w rubrykach C. wpisalbys same zera bo przeciez dostawa towarow
    nie byla opodatkowana
    Atomek

  • 7. Data: 2004-05-07 21:31:48
    Od: "ewka" <o...@p...onet.pl>

    > Nie możesz ściągnąć nowego i im wręczyć ?
    > OK, jak się upierasz, to wyślij poleconym :>

    jak wynika z samego rozporządzenia, nie bardzo można zastosować wzór nowego
    formularza do rozliczenia za I kwartał.
    zapewne po złożeniu takowego (nowego), inna pani wystosuje wezwanie do
    złożenia deklaracji na obowiązującym wzorze (czyli na starym) ......

    pozdrawiam
    ewa