  • Data: 2003-04-08 08:28:04
    Temat: Leasing- pierwsza wpłata - jak liczyć
    Od: "Robur" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy można od razu wrzucić w koszty- chodzi o samochód z homologacją
    ciężarową - używany, pierwsza wpłata 25%, czy należy amortyzować, czy też od
    razu jest ona kosztem.
    Jeśli ktoś mógłby przesłać jakieś rozporządzenia, albo cuś to bardzo proszę.
    W jednym biuletynie przeczytałem że można w całości pierwszą wpłatę wrzucić
    w koszty, ale po rozmowie z księgową, ona mówi że dotąd UKS jak tylko coś
    takiego zobaczył, to od razu z kosztów wyrzucał, przy czym ona prowadzi
    pełną księgowość, a ja jesterm na książce - jeśli ma to jakieś znaczenie.
    Bardzo proszę o pomoc
    Pozdrowienia dla Grupy
    Robur