  • 1. Data: 2008-12-09 08:45:07
    Temat: Lex Omega - wniosek o dzial spadku
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    ma ktos moze Lex Omega i moglby mi wrzucic do pliku edytowalnego
    "wniosek o dzial spadku" ?

    bylbym wdzieczny za pomoc.

    PA

    peptulis (malpa) web kropka de

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2008-12-09 13:16:53
    Temat: Re: Lex Omega - wniosek o dzial spadku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Dec 2008, a...@p...pl wrote:

    > czesc,
    >
    > ma ktos moze Lex Omega i moglby mi wrzucic do pliku edytowalnego
    > "wniosek o dzial spadku" ?

    Musi być zaraz z Lexa, nie może być darmowy?
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/ujednolicone-akty-
    prawne-2.html
    (masz listę różności, w Wordzie).

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-12-11 01:27:58
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 9 Dec 2008 14:16:53 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Musi być zaraz z Lexa, nie może być darmowy?
    >http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/ujednolicone-akty
    -prawne-2.html
    >(masz listę różności, w Wordzie).

    potrzebuje ten konkretny, bo musze cos tam w nim poprzerabiac.

    --
    ThinkXtra