  • 1. Data: 2008-12-09 09:28:50
    Temat: rozliczenie składek do umowy zlecenia
    Od: Rixiu <N...@n...pl>

    Z umowy zlecenia mam 946,45 zł.
    ma sobie sam rozliczyć podatek doch i składki ubezpieczenia emerytalnego
    rentowego i zdrowotnego.
    Podatek dochodowy to 19%... a reszta ?
    Może ktoś pomóc ? Ewentualnie jakiś link do przykładu ?
    Please nigdy tego wcześniej nie robiłem ;-/
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-12-10 08:50:50
    Temat: Re: rozliczenie składek do umowy zlecenia
    Od: Basia <B...@g...com>

    On 9 Gru, 10:28, Rixiu <N...@n...pl> wrote:
> [...]
    > Podatek dochodowy to 19%... a reszta ?
    > Może ktoś pomóc ? Ewentualnie jakiś link do przykładu ?
    > Please nigdy tego wcześniej nie robiłem ;-/

    http://msp.money.pl/kalkulatory_i_wskazniki/kalkulat
    ory/plac/
    wszystkie składki pieknie rozpisane i naliczone.

  • 3. Data: 2008-12-10 11:03:51
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 9 Dec 2008 10:28:50 +0100, Rixiu napisał(a):

> [...]
    > Podatek dochodowy to 19%... a reszta ?
    > Może ktoś pomóc ? Ewentualnie jakiś link do przykładu ?
    > Please nigdy tego wcześniej nie robiłem ;-/

    Proszę bardzo.
    http://i38.tinypic.com/2eeg8b5.jpg

    Założyłem ze masz 20% KUP
    Jak masz 50% KU to sobie przelicz resztę.
    Aha, nie uwzględniłem chorobowego bo nie jest obowiązkowe.

  • 4. Data: 2008-12-10 12:33:15
    Od: Rixiu <N...@n...pl>

> [...]

    > Podatek dochodowy to 19%... a reszta ?
    > Może ktoś pomóc ? Ewentualnie jakiś link do przykładu ?
    > Please nigdy tego wcześniej nie robiłem ;-/

    Serdecznie Dziękuję Kasiu i Heraldzie
    Pozdr

  • 5. Data: 2008-12-15 16:14:40
    Od: " 666" <u...@w...eu>