  • 1. Data: 2003-08-25 18:12:50
    Temat: Likwidacja DG - jakie druki i do kogo?
    Od: "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

    Witam
    Mam juzdosc prowadzenia DG i chce miec swiety spokoj ;-)
    Jakie deklaracje/druki mam wypelnic i do kogo?

    Pewnie ma to wygladac tak.
    1. US - cos tam -?
    2. ZUS - ZWUA i ZWPA - ?
    3. GUS - ?
    4. Urzad gminy - ?

    Kto moze uzupelnic powyzsze zanki zapytania i wyjasni co i jak nalezy
    zrobic?

    ps. DG od 2002 jest zawieszona

    Pozdrawiam
    Futrzak

  • 2. Data: 2003-08-25 18:34:53
    Temat: Re: Likwidacja DG - jakie druki i do kogo?
    Od: "" <s...@t...pl>

    Mogę podpowiedziec jakie druki trzeba złożyć z ZUS-ie Dokładnie jak napisałeś:
    ZWUA - wyrejestrowanie z ubezpieczeń - z kodem przyczyny wyrejestrowania 140
    (zaprzestanie prowadzenia działalności),
    ZWUA - wyrejestrowanie płatnika składek - z kodem przyczyny wyrejestrowania w
    przypadku likwidacji 111 (wykreślenie działalności z ewidencji, rejestru).

  • 3. Data: 2003-08-25 21:36:30
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Tako rzecze m...@a...umcs.lublin.pl:

> [...]
    > 3. GUS - ?
    > 4. Urzad gminy - ?
    >
    > Kto moze uzupelnic powyzsze zanki zapytania i wyjasni co i jak nalezy

    W US dec. o wykreśleniu z EDG, informacja do dochodowego o likwidacji, NIP-
    3, VAT-Z o ile byłeś VAt-owcem - taki komplet na pewno wystarczy.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."
    Molier

  • 4. Data: 2003-08-26 12:53:52
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Budzik" <b...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tako rzecze m...@a...umcs.lublin.pl:

    > W US dec. o wykreśleniu z EDG, informacja do dochodowego o likwidacji,
    NIP-
    > 3, VAT-Z o ile byłeś VAt-owcem - taki komplet na pewno wystarczy.

    w moim US chcą jeszcze:
    - remanent likwidacyjny (w dwóch wersjach - na potrzeby vat i na potrzeby
    dochodowego)
    - PIT-5 + PIT-5x

    pozdr
    KTP

  • 5. Data: 2003-08-26 21:15:47
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a k...@a...net napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > w moim US chcą jeszcze:
    > - remanent likwidacyjny (w dwóch wersjach - na potrzeby vat i na potrzeby
    > dochodowego)
    > - PIT-5 + PIT-5x

    Zgadza się!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
    że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"

  • 6. Data: 2003-08-28 12:34:52
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > Osobnik posiadający mail'a k...@a...net napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Zgadza się!

    A czy przypadkiem zawiadomic wlasciwego US o zamiarze przeprowadzenia spisu
    ..
    na 2 tygodnie przed.....

    Boguslaw