  • 1. Data: 2002-07-01 12:45:20
    Temat: Likwidacja ŚT samochód osobowy
    Od: "Michal" <k...@b...com>

    Chcę sprzedać zamortyzowany w 100% samochód osobowy (nie odliczono VAT przy
    zakupie) osobie fizycznej. Czy muszę wystawić FVAT ze stawką zwol. czy
    wystarcza sama umowa?
    Michal

  • 2. Data: 2002-07-01 14:57:55
    Temat: Re: Likwidacja ŚT samochód osobowy
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Michal" <k...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    przy
    > zakupie) osobie fizycznej. Czy muszę wystawić FVAT ze stawką zwol. czy
    Z tego co pamiętam to tak.
    Jeśli oczywiście jesteś płatnikiem Vat a samochód jest firmowy to jest to
    sprzedaż a dokumentem potwierdząjącym sprzedaż jest faktura.Warunkiem
    zastosowania zwolienia jest użytkowanie pół roku i nie odliczenie vat przy
    zakupie.
    Jolka