  • Data: 2004-02-09 13:19:39
    Temat: Likwidacja działalności-remanent ? :-(
    Od: "szachista" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    W marcu 2003 zakonczyłem działalnośc gospodarczą prowadzoną na podstawie
    książki przychodów i rozch.
    Przedtem miałem już 3 miesiące zawieszoną działalność (nadzory bud.) Jakie
    dokumenty muszę sporządzić dla urzędu skarbowego.Nie mogę zrozumieć tych
    przepisów o likwidacji.Chodzi o remanent.
    Z srodków trwałych mam nie całkowicie zamortyzowany kompóter i biurko (25
    miesięcy).Żadnego innego wyposażenia nie miałem.
    Czy muszę wyliczać jakiś tam wskażnik procentowy udziału dochodu w
    przychodzie ????
    Co z nie zamortyzowanym komputerem ?
    Pardzo proszę o kompetentną odpowiedź.Informacje otrzymane w Urz.Skarb.są
    mgliste i dalej nic nie wiem.
    Ew.proszę o wskazanie przystępnej lektóry bez tego całego prawniczego
    języka.
    Pozdrawiam E.