  • 1. Data: 2005-01-06 20:28:30
    Temat: Limit obrotów czy przychodu dla KPiR
    Od: "Bert" <A...@p...onet.pl>

    Witam,

    Co bierze się pod uwagę jeśli chodzi o limit dla księgowości uproszczonej
    (KPiR) obroty czy przychody firmy?

    Pozdrawiam
    Bartosz Bajor

  • 2. Data: 2005-01-06 20:50:17
    Temat: Re: Limit obrotów czy przychodu dla KPiR
    Od: Andrzej<a...@p...pl>

    Obroty a przychód to to samo/czyli inaczej wartość sprzedaży/.
    Pomyliłeś zapewne z dochodem czyli przychód minus koszty.
    Do tego czy przejść na pełną księgowość bierze się pod uwagę limit
    obrotów czyli przychodu /800 tys.Euro/

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2005-01-06 21:00:12
    Od: "Bert" <A...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obrotów czyli przychodu /800 tys.Euro/
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    No najwidoczniej coś pomyliłem... ale nie dochód z przychodem - byłem
    przekonany że obrót to jest łączna wartość sprzedaży i zakupów
    (przychody+koszty) a przychód to wartość sprzedaży...

    Jeszcze raz dla pewności zapytam... do limitu bierze się wartość sprzedaży
    (wystawionych faktur/rachunków itp.) dobrze zrozumiałem? Wartość kosztów nie
    ma znaczenia?

  • 4. Data: 2005-01-06 21:25:00
    Od: Andrzej<a...@p...pl>

    Tak,dobrze zrozumiałeś-tylko wartość sprzedaży czyli obrotów...

    -> http://usenet.pomocprawna.info