  • 1. Data: 2006-03-07 06:32:53
    Temat: Limit ulgi remontowej - pytanie
    Od: "Piotrek" <p...@a...krakow.pl_no_spam>

    Proszę o poradę w następującej sytuacji:
    Czy któryś z niżej wymienionych materiałów (które zakupiłem w zeszłym roku i
    na które oczywiście posiadam faktury) uprawnia mnie do zwiększenia limitu
    ulgi remontowej (do 6615zł) z tytułu remontu instalacji gazowej?
    1. Przewód gazowy typu CATS Dn15 L-600mm
    2. Filtr gazowy siatkowy 1/2cala
    3. a może palenisko żeliwno-piecowe (wkład kominkowy) - ale to raczej nie bo
    nie ma nic wspólnego z instalacją gazową

    kto może mi poradzić w tym temacie ?

    pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2006-03-07 09:38:13
    Temat: Re: Limit ulgi remontowej - pytanie
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@a...krakow.pl_no_spam> napisał w
    wiadomości news:duj9c9$s1$1@news.onet.pl...
> [...]
    bo
    > nie ma nic wspólnego z instalacją gazową

    Ulgę zwiększa się o poniesione koszty na instalację gazową. A więc dodając
    do wykorzystanych kosztów na remont 4725,00 + rachunki związane z instalacją
    gazową.

  • 3. Data: 2006-03-07 10:30:35
    Od: "przempo" <p...@p...fm>

> [...]
    > nie bo
    > nie ma nic wspólnego z instalacją gazową

    ja odpowiem ci tak, ponieważ tego nie wiedziałem :D
    ta ulga 4725 - to jest kwota ograniczająca nie kwoty rachunków a kwotę
    ODPISU , czyli rachunków możesz mieć na kwotę ok 25 000 zł - no chyba ,
    że było to dla ciebie oczywiste i masz wydatków ponad 25 000