  • 1. Data: 2006-03-06 23:35:18
    Temat: czy skladac pit?
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    rok wzcesniej skladalem pit bo uzyskalem dochody z tytulu praktyki

    w tym roku nie uzyskalem zadnych dochodow

    czy mam zlozyc pit z dochodami 0 zl?

    czy tez nie trzeba wtedy skladac pitu?

  • 2. Data: 2006-03-06 23:59:02
    Temat: Re: czy skladac pit?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    zasit wrote:
    > rok wzcesniej skladalem pit bo uzyskalem dochody z tytulu praktyki
    >
    > w tym roku nie uzyskalem zadnych dochodow
    >
    > czy mam zlozyc pit z dochodami 0 zl?
    >
    > czy tez nie trzeba wtedy skladac pitu?

    Nie trzeba.

  • 3. Data: 2006-03-07 06:20:27
    Od: "Michał T" <l...@N...pl>

    Co roku podaje się kwotę wolną od podatku. Jeśli jej nie osiągnąłeś to nie
    musisz składać PITa. Jest to jednak wskazane jeśli chcesz odzyskać podatek.
    Ty nie masz co odzyskać, więc nie bawisz się z nami. :-)

  • 4. Data: 2006-03-07 08:14:48
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Michał T wrote:

    > Co roku podaje się kwotę wolną od podatku. Jeśli jej nie osiągnąłeś to
    > nie musisz składać PITa. Jest to jednak wskazane jeśli chcesz odzyskać
    > podatek. Ty nie masz co odzyskać, więc nie bawisz się z nami. :-)

    Bzdura.
    PIT trzeba składać po osiągnięciu jakichkolwiek dochodów, nawet
    niższych niż kwota wolna.

  • 5. Data: 2006-03-07 09:22:15
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    ale moje dochody byly doslownie 0 zl

  • 6. Data: 2006-03-07 09:32:53
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a zasit wklepał/a:
    > ale moje dochody byly doslownie 0 zl

    To nie składasz. Jureq odpowiadał Michałowi, który wprowadził w błąd.

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 7. Data: 2006-03-07 09:37:04
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    ok wielkie dzieki

  • 8. Data: 2006-03-07 09:58:13
    Od: "donka" <d...@w...pl>

    Użytkownik "metti" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Szanowny/a zasit wklepał/a:
    >
    > To nie składasz. Jureq odpowiadał Michałowi, który wprowadził w błąd.

    Dokładnie tak. Jeżeli jest to 0 zl to nie ma żadnego dochodu, nie trzeba
    więc składać zeznania rocznego. Jeśli uzyskało się dochód do wysokości kwoty
    wolnej od podatku, zeznanie roczne należy złożyć, z tym że po prostu podatek
    nie zostanie wyliczony. Możemy jednak wnioskować o jego zwrot jeśli w ciągu
    roku został on naliczony u jakiegoś pracodawcy. Cały czas oczywiście mowa o
    sytuacji kiedy dochód to nie więcej niż kwota 2790 zł za 2005 r.

    Donka

  • 9. Data: 2006-03-07 10:07:56
    Od: "Michał T" <l...@N...pl>

    > Bzdura.
    > PIT trzeba składać po osiągnięciu jakichkolwiek dochodów, nawet
    > niższych niż kwota wolna.

    Pare lat temu jak mój dochód roczny wyniósł ok 500zł (tylko zlecenie
    wakacyjne))to Pani w US powiedziała że jeśli chce otrzymać zwrot to muszę
    wypisac PITa, a jeśli mnie to nie interesuje to mam to zostawić...

  • 10. Data: 2006-03-07 10:11:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Michał T wrote:

> [...]
    > wakacyjne))to Pani w US powiedziała że jeśli chce otrzymać zwrot to
    > muszę wypisac PITa, a jeśli mnie to nie interesuje to mam to

    To źle ci powiedziała....