  • 1. Data: 2006-03-07 05:29:05
    Temat: drukowanie pitu ?
    Od: xEM <x...@i...pl>

    Czy można składać przykładowy pit-37 wydrukowany w formie 3 kartek w
    odceiniach szarości ? Zawsze składałem na oryginalnym papierze, stąd
    moje wątpliwości.

    --
    ~xEM

  • 2. Data: 2006-03-07 08:16:11
    Temat: Re: drukowanie pitu ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    xEM wrote:

    > Czy można składać przykładowy pit-37 wydrukowany w formie 3 kartek w
    > odceiniach szarości ? Zawsze składałem na oryginalnym papierze, stąd
    > moje wątpliwości.

    można

  • 3. Data: 2006-03-07 10:34:06
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    xEM <x...@i...pl> wrote:
    > Czy można składać przykładowy pit-37 wydrukowany w formie 3 kartek w
    > odceiniach szarości ? Zawsze składałem na oryginalnym papierze, stąd
    > moje wątpliwości.

    Można. A można też wydrukować dwustronnie i zaoszczędzić jedną kartkę. :)

    p.

  • 4. Data: 2006-03-07 12:15:13
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > można

    Tylko pamiętaj zeby była to właściwa wersja druku PIT.

  • 5. Data: 2006-03-07 15:44:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Mar 2006, Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Można. A można też wydrukować dwustronnie i zaoszczędzić jedną kartkę. :)

    ...a jak się chce "podbitą" kopię to kopię wydrukować zmniejszoną
    o SQRT(2) i jeszcze jedną się zaoszczędza :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2006-03-07 22:12:22
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Gotfryd Smolik news wklepał/a:

    > ...a jak się chce "podbitą" kopię to kopię wydrukować zmniejszoną
    > o SQRT(2) i jeszcze jedną się zaoszczędza :)

    i dzieciakom z Amazonii od razu się pomoże... :P

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 7. Data: 2006-03-09 10:33:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Mar 2006, metti wrote:

    > i dzieciakom z Amazonii od razu się pomoże... :P

    :)
    Sobie się pomoże - segregatory są o połowę mniejsze.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)