  • 11. Data: 2004-01-12 07:38:39
    Temat: Re: Liniowy 19% a pit-5?
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "plissken" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:btmig5$ea3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Do 20 stycznia! Reszta sie zgadza.

    Jednak 20 luty:
    Art. 44 ust. 6c pkt 1 ustawy o pod. doch. od osób fiz.
    pzdr
    Kasia

  • 12. Data: 2004-01-12 08:13:24
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Wiem że jak ktoś miał stratę to na "uproszczoną" się
    > nie załapie - a jak 'tylko' nie zapłacił podatku to
    > się 'zmieści' ? :)

    Wychodzi na to, że też się nie 'zmieści'.
    Art. 44 ust. 6b pkt 1 i 2
    Dochód z zeznania musi wynosić co najmniej 2790.
    Bierze się pod uwagę dochody wykazane w zeznaniu złożonym w roku podatkowym
    poprzedzającym dany rok podatkowy, a potem ewentualnie dwa lata do tyłu.
    pzdr
    Kasia

  • 13. Data: 2004-01-12 15:21:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jan 2004, Kasia Mikołajczyk wrote:

> [...]
    >+
    >+ Jednak 20 luty:
    >+ Art. 44 ust. 6c pkt 1 ustawy o pod. doch. od osób fiz.

    NieNieNie ! 20 stycznia. 20 luty to opodatkowanie UPROSZCZONE,
    czyli płacone wg wysokości dochodu *z ubiegłych lat* !

    ++++
    art. 9a [...]
    2. Podatnicy, z zastrzeżeniem ust. 3, mogą wybrać sposób
    opodatkowania dochodów z pozarolniczej działalności
    gospodarczej na zasadach określonych w art. 30c.
    W tym przypadku są obowiązani do złożenia właściwemu
    naczelnikowi urzędu skarbowego do dnia 20 stycznia
    roku podatkowego pisemnego oświadczenia o wyborze
    tego sposobu opodatkowania,[...]
    6c. Podatnicy, którzy wybrali uproszczoną formę
    wpłacania zaliczek, są obowiązani:
    1) do dnia 20 lutego roku podatkowego,
    ----

    Patrz co piszesz, bo jeszcze ci kto uwierzy i straci szansę :[

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 14. Data: 2004-01-12 15:54:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jan 2004, Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ NieNieNie ! 20 stycznia. 20 luty to opodatkowanie UPROSZCZONE,

    ...oczywiście posłałem nim się połapałem że temat posta przestał
    mieć cokolwiek wspólnego z polem "subject" !
    Nie bić !!
    I zmieniać mi tu subjecty !! (to do mnie :>))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 15. Data: 2004-01-13 07:19:16
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > ...oczywiście posłałem nim się połapałem że temat posta przestał
    > mieć cokolwiek wspólnego z polem "subject" !
    > Nie bić !!

    uffff... bo już myślałam, że to ze mną źle ;)

    Pozdrawiam
    Kasia