  • 1. Data: 2008-01-23 10:33:48
    Temat: List otwarty do Premiera
    Od: klon <r...@h...com>

    http://www.ropoiwzk.com/gorace%20tematy/premier/List
    %20otwarty%20do%20premiera.htm

    http://www.ropoiwzk.com/gorace%20tematy/premier/prem
    ier.JPG

    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

  • 2. Data: 2008-01-23 10:55:30
    Temat: Re: List otwarty do Premiera
    Od: "magda" <y...@b...pl>

    Użytkownik "klon" <r...@h...com> napisał w wiadomości
    news:cd86bc19-e5c1-4ac1-aed2-7285e35b46c1@s8g2000prg
    .googlegroups.com...
    > http://www.ropoiwzk.com/gorace%20tematy/premier/List
    %20otwarty%20do%20premiera.htm

    Firmy ściągają pracowników z najdalszych zakątków Polski, a tutaj autor
    narzeka na bezrobocie ;) W tym kraju teraz nie pracuje tylko ten, co nie
    chce.
    Pzdr
    Magda

  • 3. Data: 2008-01-23 11:09:12
    Od: klon <r...@h...com>

    On 23 Sty, 11:55, "magda" <y...@b...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Firmy ściągają pracowników z najdalszych zakątków Polski, a tutaj autor
    > narzeka na bezrobocie ;) W tym kraju teraz nie pracuje tylko ten, co nie

    Proszę powiedzieć to pielęgniarkom, górnikom i nauczycielom...
    i tym co w Irlandii.

    Nie wszyscy mają charakter Beaty sawickiej

  • 4. Data: 2008-01-23 11:23:24
    Od: "magda" <y...@b...pl>

    Użytkownik "klon" napisał w wiadomości ...
    Proszę powiedzieć to pielęgniarkom, górnikom i nauczycielom...
    i tym co w Irlandii.
    ------------
    Tak się składa że sama jestem pedagogiem. Wybierając ten zawód poszłam za
    powołaniem - głosem serca, a nie za kasą i wysokimi zarobkami. A że głos
    serca z czasem jakoś ucichł to się przebranżowiłam. Także to pierniczenie o
    podwyżkach zupełnie mnie nie rusza. Widziały gały co brały. Inna sprawa że
    możliwości zarobienia dodatkowych pieniędzy przez pielęgniarki czy
    nauczycieli (dobrych w swoim fachu) są niemalże nieograniczone. Ale o tym
    się jakoś nie mówi.
    Pzdr
    Magda

  • 5. Data: 2008-01-23 11:36:32
    Od: klon <r...@h...com>

    On 23 Sty, 12:23, "magda" <y...@b...pl> wrote:
> [...]
    > możliwości zarobienia dodatkowych pieniędzy przez pielęgniarki czy
    > nauczycieli (dobrych w swoim fachu) są niemalże nieograniczone. Ale o tym

    Można prosić o wskazówkę (ściągę - na co się przebranżowić)?

    Ale na priva, bo dla kilkunastu procent bezrobotnych to chyba popytu
    na Pani biznes nie ma;-)

  • 6. Data: 2008-01-23 11:52:49
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    klon wrote:
    > Proszę powiedzieć to pielęgniarkom, górnikom i nauczycielom...
    > i tym co w Irlandii.
    > [...]

    Przecież ten człowiek kompletnie nie ma "ciągu na bramkę"!

    Cytaty wyrwane z kontekstu ale IMHO bez szkody zarówno dla cytatów jak i
    dla kontekstu:

    "proszę zapewnić mi życie na normalnym poziomie"
    "Mogę robić nawet na kominach, ale gdzie i za jakie pieniądze?"
    "Niestety nikt nigdy nie wzywał mnie potem na żadne zebrania"
    "Proszę załatwić mi teraz fuchę w jakiejś radzie nadzorczej"
    "Pytam, kiedy to nastąpi? Ale konkretnie w latach, już nie w miesiącach"
    "Czy te komisje sejmowe i roszady w telewizji publicznej rozwiążą moje
    problemy? Kiedy?"
    "Ja rozumiem, że PiS był be, że komuna była be, że to wymaga czasu. Ale
    ile, konkretnie? Rok, dwa, trzy, cztery, pięć lat? Poczekam"

    Z drugiej strony są też takie wątki:
    "Od wielu lat działam za to na polu społecznym"
    "Kazałem nawet swoim ludziom przeforsować ją do rady ławniczej"
    "[..], którego mamusi załatwiłem będąc radnym (z autentycznego
    społecznego wyboru) funkcję ławnika sądowego"

    Coś się musiało zdarzyć, że człowiek popadł w taką bezradność życiową.

    IMHO on bardziej potrzebuje pomocy psychologicznej niż "załatwienia"
    fuchy przez kogokolwiek.

    Piotrek

  • 7. Data: 2008-01-23 12:00:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 23 styczeń 2008 12:36
    (autor klon
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak:
    <6...@p...go
    oglegroups.com>):

    > Można prosić o wskazówkę (ściągę - na co się przebranżowić)?

    Na robotę. Żniwo jest wielkie, tylko robotników mało, jak mawia Kiepski,
    choć nieco innymi słowy. Bezrobocia w Polsce już nie ma, poza świadomym
    wyborem oraz naprawdę chorymi ludźmi.

    Policz ile kobiet zasila listy bezrobotnych tylko dlatego, że wtedy mają
    ubezpieczenie zdrowotne, a tak naprawdę są i chcą być gospodyniami
    domowymi. Żona mojego kolegi, wychowuje dziecko i pracy nie szuka. Bo i po
    co? Mąż zarabia kupę kasy, a wysyłać dziecko do żłobka albo powierzać
    niani? Po co?

    Moja sąsiadka nie pracuje już od co najmniej 15 lat. Mąż dobrze zarabia, a
    ona prowadzi duży dom, wychowała 4 dzieci, teraz ma 80+ ojca też pod
    opieką. Chyba nigdy nie pracowała na UoP.

    Wielu nadętych Polaków uważa, że jak gospodyni domowa to źle, a jednak jest
    jeszcze sporo takich kobiet, co jak nie muszą się zabijać o pracę etatową,
    to wolą zapewnić swojej rodzinie przyjemny, czysty dom. A do UP się
    rejestrują, żeby mieć prawo do medycznych.

    A mężczyźni: Moja szkoła szuka woźnego. Kanał. A robota lajtowa... Na
    zmianie dziennej trzeba pochodzić po szkole, popilnować drzwi. Nudnawe, ale
    za to na zmianie popołudniowej trzeba ponaprawiać co tam małe klony
    popsuły, poklachać ze sprzątaczkami... Zawsze jacyś emeryci się trafiali. A
    teraz jeden nam zmarł, drugi się obraził, bo go szczeniaki od chujów
    wyzwali czy coś w ten deseń i odszedł i dupa blada... za 800zł na rękę to
    się schylić nikomu nie chce.

    Na sklepach wokoło wszędzie widuję duże ogłoszenia, że poszukiwany
    sprzedawca.

    Moja żona pochodzi z Podlasia. Kiedyś były tam ogromne pola truskawki albo
    tabaki. Teraz, robić nie ma komu. Pojechaliśmy tam na wakacje, to
    widziałem. Pola stoją odłogiem, rolnicy pobierają dotacje, siedzą pod
    stodołą i się cieszą że mają zasiłek czy jaką rentę, bo se mogą siedzieć i
    drapać po jajkach. A jak auto mi się zepsuło, to zjeździłem pół Podlasia i
    każdy mechanik odsyłał w pizdu. Jeden to siedział na środku pustego
    warsztatu i pokazując rękoma wokoło powiedział ,,no nie ma gdzie panie, nie
    ma gdzie''. Musi jakieś auta-zjawy naprawia, a ja ciemny chop ich nie
    widzę.

    W końcu kupiłem w jakimś sklepie klucze i auto sam naprawiłem i miałem za
    30zł naprawę, za którą bym pewnie zapłacił więcej, tylko robić nie było
    komu.

    Polska to naród szlachecki, za robotę się nie wezmą. Popatrz na siebie.
    Łazisz, ludzi obrażasz, farmazony pociskasz, po sądach się szlajasz... A
    narzekasz, że roboty nie masz. Rękawy zakasać i już. Ogłoszeń o pracę jest
    zatrzęsienie.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 8. Data: 2008-01-23 12:07:01
    Od: "magda" <y...@b...pl>

    Użytkownik "klon" napisał w wiadomości ...
    Można prosić o wskazówkę (ściągę - na co się przebranżowić)?
    -----------------
    Wystarczy przejrzeć ogłoszenia o pracę.
    Jednak niektórzy (czyli większość z aktualnie bezrobotnych) wolą siedzieć w
    domu i gadać niczym Ferdek Kiepski że "nie ma pracy dla osób z moim
    wykształceniem". Zabrać takowym wszelkie zasiłki i zaraz by się znalazła.
    Ale z drugiej strony ja dziękuję za takiego pracownika który uważa że mu się
    wszystko od świata należy tylko za to że się urodził....

    Pzdr
    Magda

  • 9. Data: 2008-01-23 12:11:29
    Od: "magda" <y...@b...pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości ...
    > IMHO on bardziej potrzebuje pomocy psychologicznej niż "załatwienia" fuchy
    > przez kogokolwiek.

    Być może. A może po prostu źle zinterpretował hasła wyborcze...

    Pzdr
    Magda

  • 10. Data: 2008-01-23 12:14:32
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    magda wrote:

    > Być może. A może po prostu źle zinterpretował hasła wyborcze...

    Oops! No to z nim jeszcze gorzej ... ;-)

    Piotrek