  • 1. Data: 2004-06-16 14:56:21
    Temat: MATRIX.PL SA - pomoc techniczna
    Od: "Roman Pilars" <p...@a...pl>

    Witam,

    Jestem użytkownikiem programu Mała Księgowość Pro, firmy MATRIX.PL SA.
    Korzystam z ich programów od wielu lat i specjalnych problemów nie miałem,
    tak, że nie było potrzeby korzystania z ich "pomocy technicznej".
    Po zmianach podatkowych od 1 maja, zakupiłem uaktualnienie tego programu do
    wersji 1.30, które miało obsługiwać wymagania najnowszych przepisów
    podatkowych. I generalnie tak jest, ale z jednym problemem nie mogę sobie
    poradzić, więc zadzwoniłem do producenta programu po pomoc. No i tu
    nastąpiło moje zdziwienie.
    Usłyszałem, ze dobrze, ze kupilem i uzytkuje, ale aby uzyskac pomoc trzeba
    wykupic abonament za 180,- zl, juz sam nie wiem brutto czy netto. Gosc z
    Matrixa byl nieugiety, a to, ze korzystam z ich programow od lat i nie
    mialem problemow i pytan, i, ze moze to jest jedno jedyne pytanie na kolejne
    kilka lat, nie przekonalo go. Powiedzial, ze abonament albo musze radzic
    sobie sam. Po dluzszej rozmowie pozwolil zadac sobie moje pytanie,
    konsultowal sie gdzies dalej, powiedzial, ze moga mi pomoc rozwiazac moj
    problem ale najpierw abonament.

    W zwiazku z moja wielka niechecia do wykupienia tego abonamenu, chcialem
    zapytac czy moze gdzies w sieci jest jakas grupa dyskusyjna, czat, czy cos w
    tym rodzaju gdzie uzytkownicy programu Mala Ksiegowosc Pro moga wymienic sie
    doswiadczeniami i wzajemnie sobie pomoc w rozwiazywaniu problemow.

    Pzdrw,
    Roman Pilars