  • 1. Data: 2004-06-16 15:56:08
    Temat: Odszkodowanie /z TPSA/ a KPiR
    Od: " nocnyMarek" <n...@N...gazeta.pl>

    Dostałem fakturę z TPSA ze zniżką z tytułu uszkodzenia linii,
    pomniejszającą wartość netto faktury, oraz dodatkowo,
    jakby pod fakturą, po obliczeniu wartości brutto,
    mam pozycję 'rozliczenia kwoty do zapłaty z tytułu odszkodowania'
    zmniejszającą kwotę brutto do zapłaty.

    Czy to odszkodowanie podlega pod art.21.1 ust.3 UOPDOOF,
    i w związku z tym nigdzie go nie ujmuję,
    a fakturę księguję tak, jakby ta pozycja w niej nie istniała?

  • 2. Data: 2004-06-18 15:33:46
    Temat: Re: Odszkodowanie /z TPSA/ a KPiR
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...pl>

    nocnyMarek <n...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > i w związku z tym nigdzie go nie ujmuję,
    > a fakturę księguję tak, jakby ta pozycja w niej nie istniała?

    Hmmm,
    no i nie wiem, czy nikt nic nie wie,
    czy też to tak banalne/głupie pytanie,
    że niewarte paru słów odpowiedzi? :-/