  • 1. Data: 2010-02-10 14:55:16
    Temat: MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lutego?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    przegapiłem, że 8 lutego wyszła nowa wersja MK RP, bo nie było żadnej
    informacji. No i w efekcie nie mogę zaktualizować programu. Czy ktoś z
    Was ma może tę płytkę i mógłby się podzielić? Producent kazał spadać na
    drzewo i zdobyć tę płytkę. Podobno można kupić na sklep.rp.pl, ale tam
    niestety dupa:

    http://sklep.rp.pl/advanced_search_result.php?keywor
    ds=ma%C5%82a+ksi%C4%99gowo%C5%9B%C4%87&osCsid=5db0bf
    90a6f28b0e802de3188f9a937d&x=83&y=5

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-02-10 15:38:50
    Temat: Re: MK RP: Ktoś ma płytkę z 8 lutego?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek w <news:hkufoo$vq5$1@news.interia.pl>:

> [...]

    > informacji. No i w efekcie nie mogę zaktualizować programu. Czy ktoś z
    > Was ma może tę płytkę i mógłby się podzielić?

    Use google luke :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-02-10 16:21:42
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 10 Lut, 15:55, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > przegapiłem, że 8 lutego wyszła nowa wersja MK RP, bo nie było żadnej

    poszukaj na stoiskach z przeterminowaną prasą. Tam widziałem
    poprzednią wersję, więc możliwe, że i ta z wczoraj wkrótce się pojawi.
    BTW: szkoda, że RP nie zapowiada płytek na swojej stronie www.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2010-02-10 16:29:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > poszukaj na stoiskach z przeterminowaną prasą.

    A gdzie są takie stoiska?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-02-10 16:38:20
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jarek Andrzejewski w

    <http://www.dodatkidogazet.pl/pl/dodatki>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2010-02-10 18:17:11
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 10 Lut, 17:29, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > A gdzie są takie stoiska?

    Na przykład: Central II, Dworzec Łódź Fabryczna, Carrefour na
    Przybyszewskiego. W Łodzi (jeśli ktoś się nie domyślił :-).
    MK RP widziałem chyba w tym ostatnim.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2010-02-10 18:30:25
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jarek Andrzejewski w
    qn.googlegroups.com>:

    > Na przykład: Central II, Dworzec Łódź Fabryczna, Carrefour na
    > Przybyszewskiego. W Łodzi (jeśli ktoś się nie domyślił :-).
    > MK RP widziałem chyba w tym ostatnim.

    Ależ pliki z obrazami płyt są do znalezienia w 10 sekund w googlu, tylko
    licencje sie łamie bez kupienia gazety przy korzystaniu, co raczej
    Tristanowi nie przeszkadza.

    P.S. a program jest chyba zrobiony dla masochistów, szybciej się chyba KPiR
    wydzierga w notepadzie ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2010-02-10 18:41:12
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    .googlegroups.com>:

    > <http://www.dodatkidogazet.pl/pl/dodatki>
    >
    > --
    > Tomasz Nycz
    > [priv-->>X-Email]

    Przydatny link, dzięki.

    A w temacie: po co podzielili to na 2 części? Przecież to jeden
    program (a i instalka o ile pamiętam też nie jest wielka).

    http://www.dodatkidogazet.pl/programy/rid,16902,dd,m
    ala-ksiegowosc-plyta-cd-12.html
    http://www.dodatkidogazet.pl/programy/rid,16903,dd,m
    ala-ksiegowosc-plyta-cd-22.html

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2010-02-10 18:55:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

> [...]
    > A w temacie: po co podzielili to na 2 części? Przecież to jeden
    > program (a i instalka o ile pamiętam też nie jest wielka).

    Bo jedno to MK RP, a drugie to kadry i płace. Dwa oddzielne programy.

    http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/
    http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/kp.html

    MK RP była przez lata, a Kadry i Płace pojawiły się pod koniec 2009 i
    teraz jest druga wersja.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-02-10 18:58:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-10 19:30, 'Tom N' pisze:
    > Jarek Andrzejewski w

    No to taniej mi jednak zamówić na allegro, niż zasuwać do Łodzi.

    > Ależ pliki z obrazami płyt są do znalezienia w 10 sekund w googlu, tylko
    > licencje sie łamie bez kupienia gazety przy korzystaniu, co raczej
    > Tristanowi nie przeszkadza.

    przeszkadza, ale kurde, jak się prowadzi jednodniową sprzedaż.... A jak
    wydam 40zł na wersję z Allegro, to specjalnie producent i tak nie
    zarobi. Dziwna to fizolofia dystrybucji.

    > P.S. a program jest chyba zrobiony dla masochistów, szybciej się chyba KPiR
    > wydzierga w notepadzie ;-)

    Chyba żartujesz? Może nie tak wygodny jak produkty StreamSoftu, które są
    w ogóle wzorcem wygody, ale całkiem logiczny i sprawnie działający.
    Brakuje mi kilku rzeczy, jak np. niedrukowanie daty płatności na
    fakturze, ale ogólnie plasuje się w przeciętnej wygodzie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek