  • 1. Data: 2002-11-01 08:39:06
    Temat: MP
    Od: "Pawel F. Rozenek" <s...@m...ariadna.pl>

    jesli ktos prowadzi DG i placi VAT co miesiac, czy musi w fakturach dodawac
    ten dopisek MP ???

  • 2. Data: 2002-11-01 09:12:00
    Temat: Re: MP
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Pawel F. Rozenek" <s...@m...ariadna.pl> napisał w wiadomości
    > jesli ktos prowadzi DG i placi VAT co miesiac, czy musi w fakturach
    dodawac
    > ten dopisek MP ???

    Nie - MP to "mały podatnik" i podaje go tylko właśnie mały podatnik, czyli
    ten, który zgłosił do US chęć rozliczania się jako mały podatnik.
    Rozliczanie się z VAT raz w kwartale to jeszcze inna sprawa.

    Z.K.

  • 3. Data: 2002-11-04 08:09:48
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Z.K.
    >
    > Usciślając: zgłosił do urzędu skarbowego że wybiera kasowa metodę
    rozliczania VAT (z wszelkimi konsekwencjami) Iwona

  • 4. Data: 2002-11-05 14:34:35
    Od: "Damir" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Pawel F. Rozenek" < napisał w wiadomości
    > Nie - MP to "mały podatnik" i podaje go tylko właśnie mały podatnik,

    He!! W końcu wiem skąd wziął się ten skrót MP jakoś nie mogłem wpaść na to,
    że to "Mały podatnik" :-)

    pozdrawiam

    Damir