  • 1. Data: 2006-04-01 06:34:57
    Temat: Ma kto moze 1.08 systemu InsERT GT ???
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    Witam

    potrzebuje sprawdzic pzed zakupem kolejnej aktualizacji za ciezkie
    pieniazki od insertu czy poprawka 1.08 spodowuje iz ruszy mi w koncu
    dobrze import do programu Sfera.

    Mam 1.06 sp1 i nie chce mi sie zainstalowac poprawka 1.08 sp1 b onie mam
    glownej 1.08 - jak by ktos mogl udostepnic to bardzo prosze jakis link..

    r...@n...com.pl

  • 2. Data: 2006-04-01 07:24:45
    Temat: Re: Ma kto moze 1.08 systemu InsERT GT ???
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rafal" <r...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam 1.06 sp1 i nie chce mi sie zainstalowac poprawka 1.08 sp1 b onie mam
    > glownej 1.08 - jak by ktos mogl udostepnic to bardzo prosze jakis link..

    To sciągnij sobie wersję demo, zainstaluj obok, podłącz kopię bazy z której
    korzystasz i wypróbuj jak to działa!

    Stasiek G.

  • 3. Data: 2006-04-01 07:26:20
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    rafal <r...@n...com.pl> w

    > Mam 1.06 sp1 i nie chce mi sie zainstalowac poprawka 1.08 sp1 b onie mam
    > glownej 1.08 - jak by ktos mogl udostepnic to bardzo prosze jakis link..

    Ja bez problemu zainstalowałem na 1.4 sp(ileś) demo ze strony insertu.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]