  • 1. Data: 2006-03-31 20:12:10
    Temat: Regon w przelewie vat-7
    Od: "wish" <w...@p...onet.pl>

    Witam!

    Wlasnie dostalem wezwanie z US do zaplaty vatu ktory juz zaplacilem :). Po
    kontroli wyszlo, ze 3 ostatnie przelewy poszly z numerem REGON a nie z
    NIP-em. Taka opcja jest mozliwa kiedy uzywa sie konta w mBanku. Czy ktos
    mial podobny przypadek? Jakie atrakcje na mnie czekaja? :)

    Pozdrawiam,
    wish

  • 2. Data: 2006-03-31 21:31:57
    Temat: Re: Regon w przelewie vat-7
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    wish wrote:

> [...]
    > NIP-em. Taka opcja jest mozliwa kiedy uzywa sie konta w mBanku. Czy ktos
    > mial podobny przypadek? Jakie atrakcje na mnie czekaja? :)

    ze tak powiem - zdupczyles - bo co to jest NIP? Numer Identyfikujacy
    Podatnika. Gdzie uzywa sie NIP w takim razie? w US. No to wyslales bez
    NIP - to tak jakby nie zaplacicles... Bo nie mozna piniazkow
    zidentyfikowac... To teraz sie bedziesz tlumaczyl, zre skorzystales z
    innej opcji mBanku ;)

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 3. Data: 2006-04-01 10:12:15
    Od: "Krystian" <w...@w...pl>

    Czy ktos
    > mial podobny przypadek? Jakie atrakcje na mnie czekaja? :)

    Więzienie :) A tak powaznie, to nie powinny byc zadne bo w urzedach tez
    "casami" ludzie pracuja. Wytlumaczysz co zdupczyles, przeksieguja i po
    zabawie. No moze jakis wniosek o nie ukaranie z wyjasnieniem calej sprawy.
    Kilka dni Ci zejdzie, i pare ładnych godzin myslenia....

  • 4. Data: 2006-04-01 10:26:16
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "wish" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > NIP-em. Taka opcja jest mozliwa kiedy uzywa sie konta w mBanku. Czy ktos
    > mial podobny przypadek? Jakie atrakcje na mnie czekaja? :)

    Najwazniejsze że zapłaciłes, przeciez nie trudno to udowodnic wiec nie ma
    czym sie martwic.