  • 1. Data: 2006-04-01 08:42:28
    Temat: "Podwójny" podatek VAT
    Od: "adam .........................." <a...@g...pl>

    Witam,
    w 2002 roku zapłaciłem VAT za sierpień, w całości, a nawet była
    nadpłata...Dostałem taki kwitek pocztą, z zaliczeniem tej wpłaty na ten
    właśnie miesiąc, i całe szczęście, ze go nie wyrzuciłem...

    Miesiąc temu dostałem wezwanie z egzekucji do ...zapłaty tego podatku! z
    grubymi odsetkami. Wpłaciłem część, ale coś mnie podkusiło, by sprawdzić i...

    W urzędzie nie chcą mi wydać zestawienia...wg nich moich zaległości. Co z
    tym zrobić? Iść do naczelnika, czy gdzieś wyżej?
    Takich przypadków jest kilka :(

    Wygląda to na przekręt...dwa lata temu NIK wykrył w tym i innych kilku
    urzędach nadużycia, pisali o tym w gazetach...