  • 1. Data: 2006-03-31 19:54:09
    Temat: f-ra zakupu z zagranicy
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Chciałem coś kupić. Na allegro. Pytam, czy dostanę fakturę, a gość
    na to... "tak, tylko trzeba doliczyć 25% podatku i będzie to faktura
    szwedzka". No trochę mnie zagiął. :)

    Ale pytanie jest: czy mogę sobie taką f-rę wziąć i normalnie ten
    vat rozliczyć/odliczyć/odzyskać, czy to dla mnie koszt w całości?

    p.