  • 1. Data: 2007-12-27 20:19:57
    Temat: Magisterka prośba
    Od: a...@o...pl

    Cześć.
    Nazywam się Ania Kuwik i prowadzę internetowe badania do napisania
    pracy magisterskiej.

    Moim celem jest napisanie pracy magisterskiej na temat uczestników
    internetowych grup dyskusyjnych. Na grupę reprezentacyjną
    uczestników internetowych grup dyskusyjnych wybrałam studentów.
    Jeśli jesteś studentem/tką, udzielasz się w internetowej grupie
    dyskusyjnej bardzo proszę, abyś poświęcił/a chwilkę czasu na
    wypełnienie trzech kwestionariuszy, do których linki umieszczam
    poniżej:

    http://webankieta.pl/ankieta/w1hpok2xi9b6
    http://webankieta.pl/ankieta/w1hpok9wh79a
    http://webankieta.pl/ankieta/w1hpok9x9ubq
    Hasło dostępu: magisterka

    Wszystkim zainteresowanym bardzo chętnie udzielę informacji zwrotnych
    po ukończeniu pisania pracy, a także udostępnię w nią całkowity wgląd.
    Dziękuję. a...@o...pl

  • 2. Data: 2007-12-28 01:31:00
    Temat: Re: Magisterka prośba
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    a...@o...pl wrote:
    > Na grupę reprezentacyjną
    > uczestników internetowych grup dyskusyjnych wybrałam studentów.

    No. Reprezentacyjni to oni nie są na pewno.
    Raczej chodzą w oberwanych łachmanach i rzadko się myją, szczególnie ci
    z akadamików.
    Jeśli chodzi o reprezentatywność to jest jeszcze gorzej.

  • 3. Data: 2007-12-28 15:36:01
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    witek pisze:

    > No. Reprezentacyjni to oni nie są na pewno.
    > Raczej chodzą w oberwanych łachmanach i rzadko się myją, szczególnie ci
    > z akadamików.

    wypraszam sobie!

  • 4. Data: 2008-01-09 19:04:32
    Od: aniakxk <a...@o...pl>

    Tego o higienie nie będę komentować. W każdym razie takiej zmiennej
    nie uwzględniam w swoich badaniach.