  • 1. Data: 2007-12-27 18:22:05
    Temat: Ile zarabiam miesiecznie ?
    Od: "Tojatomas" <t...@g...pl>

    Witam

    Posiadanm firme 4 miesiace i musze obliczyc miesieczne
    wynagrodzenie(rozbijajac przychod na czynniki pierwsze);ale jak to obliczyc
    wiedzac:
    -Przychod miesieczny 2000pln
    -skladki ulgowe(dla nowych firm)
    -Towaru nie kupuje,ale wydalem 10000pln na samym poczatku(czy to sie jakos
    wlicza?)
    -jestem na ryczalcie

    Jak obliczyc ile mi zostaje na reke?

    Ps.zyje z "dnia na dzien" i ciezko jest obliczyc ile mi na reke zostaje!

    Pozdrawiam
    Tomas

  • 2. Data: 2007-12-27 18:51:00
    Temat: Re: Ile zarabiam miesiecznie ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Dec 2007 19:22:05 +0100, w <fl0qgb$kc4$1@inews.gazeta.pl>, "Tojatomas"
    <t...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > -jestem na ryczalcie
    >
    > Jak obliczyc ile mi zostaje na reke?
    >
    > Ps.zyje z "dnia na dzien" i ciezko jest obliczyc ile mi na reke zostaje!

    Czy to jakiś żart?

  • 3. Data: 2007-12-27 18:59:43
    Od: "Tojatomas" <t...@g...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    Thu, 27 Dec 2007 19:22:05 +0100, w <fl0qgb$kc4$1@inews.gazeta.pl>,
    "Tojatomas"
    napisał(-a):

    Czy to jakiś żart?

    Zartem sa kwoty,ale potem bedzie mi prosciej obliczyc dokladna kwote,a musze
    ja miec dokladna(z pewnych wzgledow...nie dotyczacych tej grupy)

  • 4. Data: 2007-12-27 19:23:04
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tojatomas wrote:

    > Zartem sa kwoty,ale potem bedzie mi prosciej obliczyc dokladna kwote,a
    > musze ja miec dokladna(z pewnych wzgledow...nie dotyczacych tej grupy)

    Koledze Radkowi chodziło raczej o to, że chyba pomyliłeś grupy.
    Właściwa byłaby pl.misc.podstawy_arytmetyki - gdyby istniała ;-)

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 5. Data: 2007-12-27 19:41:13
    Od: "Tojatomas" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Koledze Radkowi chodziło raczej o to, że chyba pomyliłeś grupy.
    > Właściwa byłaby pl.misc.podstawy_arytmetyki - gdyby istniała ;-)

    No wlasnie ;-),wiec na jaka napisac?
    Wydaje mi sie ze na tej grupie jest wiele osob ktore to obliczaly i wiedza
    co mozna wliczyc w koszty,dlatego tu napisalem,bo myslalem ze odpowiedz
    dostane w ciagu minuty;-)...i dostalem ehhh.

    I jeszcze jedno pytanie
    -potrzebuje te wyliczenia dac do pewnego urzedu,czy moge sam sobie wystawic
    takie "obliczenie"

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-12-27 20:00:57
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tojatomas wrote:

> [...]
    > wiedza co mozna wliczyc w koszty,dlatego tu napisalem,bo myslalem ze
    > odpowiedz dostane w ciagu minuty;-)...i dostalem ehhh.

    Ponieważ jesteś na ryczałcie to trudno tu mówić o kosztach uzyskania
    przychodu w sensie ustawy o PDOF (art 22 i 23). Tak więc chyba musisz
    się spytać w tym swoim "pewnym urzędzie" co - tak naprawdę - ich interesuje.

    > I jeszcze jedno pytanie
    > -potrzebuje te wyliczenia dac do pewnego urzedu,czy moge sam sobie
    > wystawic takie "obliczenie"

    Chyba najlepiej będzie jak spytasz w tym "pewnym urzędzie" jaki dokument
    byliby skłonni zaakceptować.

    Generalnie to wróżki akurat teraz mają przerwę świąteczną.
    Tak więc jakie pytanie , taka odpowiedź ;-)

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 7. Data: 2007-12-27 20:12:12
    Od: "Tojatomas" <t...@g...pl>

    > Tojatomas wrote:
    >>

    > Generalnie to wróżki akurat teraz mają przerwę świąteczną.
    > Tak więc jakie pytanie , taka odpowiedź ;-)

    Wiec zapytam po swietach,jak wrozki wroca,ba ja chyba tez mam "nietrzezwy"
    umysl przez swieta...wydawalo mi sie ze moje pytania byly proste jak na
    "taka grupe" ;-)

    Pozdrawiam
    Tomas

  • 8. Data: 2007-12-27 22:06:57
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Tojatomas pisze:
    > Witam
    > -jestem na ryczalcie
    >
    > Jak obliczyc ile mi zostaje na reke?

    Ja bym do tego podszedł w ten sposób:
    Mądrzy ludzie od podatków ustalili stawki ryczałtu tak, by po równo
    traktować ryczałtowców i tych co płacą procent od dochodu, czyli wartość
    podatku płaconego przez obu ma być takim samym % dochodu, żeby było
    sprawiedliwie. Skoro tak, to jeśli np. przy 3% ryczałcie wyszedł podatek
    np. 19zł, to jeśli ma to być sprawiedliwie względem płacącego podatek
    liniowy 19%, Twój dochód wg ustawodawcy musiał być równy 100zł :)
    Analogicznie przy innych stawkach ryczałtu.
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 9. Data: 2007-12-27 22:09:30
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    ajt pisze:

> [...]
    > liniowy 19%, Twój dochód wg ustawodawcy musiał być równy 100zł :)
    > Analogicznie przy innych stawkach ryczałtu.

    Poprawka: ozywiście stawki ryczałtu nie mają tu nic do rzeczy, wazna
    kwota wyliczonego podatku i jej potraktowanie tak, jakby była podatkiem
    19% od dochodu :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 10. Data: 2007-12-27 23:59:26
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Tojatomas napisał:

    > (z pewnych wzgledow...nie dotyczacych tej grupy)

    No to NTG, zegnamy ;)