  • 1. Data: 2015-07-02 21:55:52
    Temat: Mała Księgowość RP
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Czy ktoś z Was używa tego programu i może mi pomóc obsłużyć amortyzację
    samochodu osobowego? Straszne multum możliwości i nie chcę czegoś
    spieprzyć.

  • 2. Data: 2015-07-02 22:57:13
    Temat: Re: Mała Księgowość RP
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-07-02 o 21:55, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Czy ktoś z Was używa tego programu i może mi pomóc obsłużyć amortyzację
    > samochodu osobowego? Straszne multum możliwości i nie chcę czegoś
    > spieprzyć.

    a to chyba w helpie jest.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2015-07-02 23:11:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.07.2015 o 22:57, Pete pisze:

    > a to chyba w helpie jest.

    No wiesz, ale boję się, coś nie tak, bo to dla mnie całkiem nowa rzecz.
    W helpie nie ma opisów procedur postępowania, a jedynie opis okienek.

  • 4. Data: 2015-07-03 10:17:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-07-02 o 23:11, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No wiesz, ale boję się, coś nie tak, bo to dla mnie całkiem nowa rzecz.
    > W helpie nie ma opisów procedur postępowania, a jedynie opis okienek.

    Jak się boisz sam prowadzić księgowość, to outsourceuj to do jakiegoś Biura.

    Co Ci da, że ja albo ktoś inny Ci to napisze. Masz większe zaufanie do
    obcych niż do autorów oprogramowania?

    --
    Pete

  • 5. Data: 2015-07-03 14:54:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.07.2015 o 10:17, Pete pisze:

    > Jak się boisz sam prowadzić księgowość, to outsourceuj to do jakiegoś
    > Biura.
    >
    > Co Ci da, że ja albo ktoś inny Ci to napisze. Masz większe zaufanie do
    > obcych niż do autorów oprogramowania?

    Ale chodzi o ścieżkę postępowania, tego autorzy oprogramowania nie dadzą.

  • 6. Data: 2015-07-03 15:58:19
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-07-03 o 14:54, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Ale chodzi o ścieżkę postępowania, tego autorzy oprogramowania nie dadzą.

    http://www.rp.pl/mala_ks/pytania.html

    to za mało?

    --
    Pete

  • 7. Data: 2015-07-03 21:52:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.07.2015 o 15:58, Pete pisze:
    > http://www.rp.pl/mala_ks/pytania.html
    >
    > to za mało?

    A gdzie tam jest o amortyzacji? U mnie nie ma ;(

  • 8. Data: 2015-07-04 22:46:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 03 Jul 2015 21:52:25 +0200, w
    <5596e7f9$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>, Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> napisał(-a):

    > A gdzie tam jest o amortyzacji? U mnie nie ma ;(

    Napisz do nich, zapewne poprowadzą ciebie za rękę.

    A przy najbliższej okazji zmień ten program na normalny :)

  • 9. Data: 2015-07-04 22:59:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.07.2015 o 22:46, r...@k...pl pisze:
    > A przy najbliższej okazji zmień ten program na normalny:)

    A jaki jest normalny?

    Ja się przyzwyczaiłem do MK RP. Taniutki, a ma prawie wszystko, czego
    potrzebuję. Abonamenty ma nieco niedorobione, ale za 80zł rocznie nie
    będę za bardzo narzekać.

  • 10. Data: 2015-07-05 01:28:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 04 Jul 2015 22:59:56 +0200, w
    <5598494d$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>, Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> napisał(-a):

    > A jaki jest normalny?

    Nie wiem, zapewne każdy inny :) Używałem kiedyś Subiekta, potem Turbofirmę
    firmy Reset - oba zdecydowanie przyjaźniejsze.

    > Ja się przyzwyczaiłem do MK RP. Taniutki, a ma prawie wszystko, czego
    > potrzebuję. Abonamenty ma nieco niedorobione, ale za 80zł rocznie nie
    > będę za bardzo narzekać.

    Ja też się przyzwyczaiłem, ale jak widzę zdublowane dokumenty w KP/KW i w KPiR
    przy edycji zaksięgowanego dokumentu, to mnie skręca na takie niedoróbki.