  • 1. Data: 2004-01-08 09:58:37
    Temat: Mieszkanie..
    Od: "Marcin" <m...@t...pl>

    Witaj :)
    Mam dwa mieszkania w mieście P... w jednym z nich mieszkam drugie
    wynajmuje a zameldowany jestem na wsi K.... i nigdy nikt nie robił mi z tego
    tytułu problemów :) korespondencje odbieram w miejscu zamieszkania, a
    jedyne, co robię to raz na rok (koszt operacji 1,50) składam na poczcie
    pismo z prośba o kierowanie całej korespondencji na adres w mieście P.
    Korzyści.. zwrot kosztów dojazdu, podwyższone koszty uzyskania przychodu..
    Ważne jest abyś miał w dokumentach wszędzie ten sam adres..
    M.