    From: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Modernizacja kompa po raz n-ty...
    Date: Fri, 4 Oct 2002 14:44:08 +0200

    Witam. Problem taki: w zeszlym miesiacu przekazalem do uzytkowania (i
    wciagnalem do srodkow trwalych) komputer, o wartosci 1000 zl (uzywany,
    moj prywatny, wartosc ustalilem na podstawie ogloszen). W tymze miesiacu
    zechcialem go zmodernizowac - dokupilem pare podzespolow za 700 zl. I
    teraz pytania:

    a) czy musze miec jakis dokument (protokol zniszczenia?) na te
    podzespoly ktoore pozostaly mi po modernizacji (plyta+pamiec+procesor)?
    b) czy poprawiam cos w ewidencji srodkow trwalych (wartosc kompa np.
    1000+700 zl)?
    c) czy w KPiR wpisuje bezposrednio w koszty te podzespoly?
    d) jak to jest z systemem operacyjnym? Mam tam Linuksa, potrzebuje na
    niego fakture? Czy US w ogole patrzy na takie rzeczy jak system
    operacyjny mojego srodka trwalego?

    sorki jezeli lamerskie ale sie pogubilem...

    nijou