  • 1. Data: 2006-02-06 13:32:04
    Temat: Moje 5 gr
    Od: "Monika" <r...@b...pl>

    Z wielkim zainteresowaniem sledze ten wątek. Cóż moge powedziec chłopiec zapłac
    tak jak Ci podpowiadaja zebys zapłacił nawet na raty (widac obrotny chłopak
    jestes wiec nie wierze ze takiej kaski nie masz) i mod sie zeby jeszcze jakiejs
    kary dodatkowo Ci nie dołozyli

    Pozdrawiam Monika

  • 2. Data: 2006-02-06 13:34:14
    Temat: Re: Moje 5 gr
    Od: "Monika" <r...@b...pl>

> [...]
    > jestes wiec nie wierze ze takiej kaski nie masz) i mod sie zeby jeszcze jakiejs

    SPROSTWAONIE to odpowiedz na post dotyczacey sprzedazy telefonów przez allego