  • 1. Data: 2006-02-06 11:55:27
    Temat: Przelew na ZUS przy DG z konta osobistego
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy moge zaplacic zdrowotne z konta osobistego? Akurat na koncie firmowym
    pustki...

  • 2. Data: 2006-02-06 12:28:00
    Temat: Re: Przelew na ZUS przy DG z konta osobistego
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    wrote:

    > Czy moge zaplacic zdrowotne z konta osobistego? Akurat na koncie
    > firmowym pustki..

    Zdrowotne za siebie i ewentualną osobę współpracującą - tak, zdrowotne
    za pracowników - nie

  • 3. Data: 2006-02-06 12:57:02
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    m...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

    > Czy moge zaplacic zdrowotne z konta osobistego? Akurat na koncie firmowym
    > pustki...

    Mozesz... Ale skoro jest jeszcze czas, to przelej sobie srodki z
    prywatnego na firmowe i zaplac... Co zyskujesz, zapytasz? Np. to, ze
    masz na firmowym rachunku wszystkie platnosci do ZUS. A co za tym idzie
    niektore banki np. mBank z automatu przysylaja ci rozne oferty
    rozszerzenia konta albo ulatwiaja przyznanie kredytu, bo w systemie
    maja, ze palcisz, znaczy nie masz zaleglosci i nie musisz ganiac do ZUS
    czy US o papierek, ze jestes w porzadku...
    ________________
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 4. Data: 2006-02-06 13:05:30
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Przelanie osobiste > firmowe nie jest problemem - oba konta w mBanku... Ale
    jak taki przelew nazwac? "przelew na konto firmowe"?

  • 5. Data: 2006-02-06 13:43:33
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    m...@W...gazeta.pl wrote:

    > Przelanie osobiste > firmowe nie jest problemem - oba konta w mBanku... Ale
    > jak taki przelew nazwac? "przelew na konto firmowe"?

    Jesli prowadzisz DG to nie ma problemu, jesli prowadzisz cos, gdzie
    wymagana jest pelna ksiegowosc i absolutna rozdzielnosc finansowa, to
    jest klopot ale i tak do obejscia: opidsac mozesz "pozyczka ze srodkow
    prywatnych wlasciciela na oplaty za ZUS"... a potem zrobisz przelew w
    druuga strone "zwrot pozyczki ... "

    ________________
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 6. Data: 2006-02-07 03:28:50
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    <m...@w...gazeta.pl> wrote:
    > Przelanie osobiste > firmowe nie jest problemem - oba konta w mBanku... Ale
    > jak taki przelew nazwac? "przelew na konto firmowe"?

    Może być. Ja mam po prostu "zasilenie". A w drugą stronę "wypłata
    wynagrodzenia". :)

    p.

  • 7. Data: 2006-02-07 12:33:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Feb 2006, Hikikomori San wrote:

> [...]
    > jest klopot ale i tak do obejscia: opidsac mozesz "pozyczka ze srodkow
    > prywatnych wlasciciela na oplaty za ZUS"... a potem zrobisz przelew w

    Acz przy 1os DG (mimo PK) zwrot "pożyczka" *formalnie* mi się nie
    podoba. Raczej "inwestycja" :)
    Pożyczka jest umową dwustronną, więc "ze sobą" nie można jej zawrzeć.
    Acz to tylko wKwestiiFormalnej :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2006-02-07 14:17:35
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Acz przy 1os DG (mimo PK) zwrot "pożyczka" *formalnie* mi się nie
    > podoba. Raczej "inwestycja" :)
    > Pożyczka jest umową dwustronną, więc "ze sobą" nie można jej zawrzeć.
    > Acz to tylko wKwestiiFormalnej :)

    wlasciwie to sie przyjrzalem i mam w obie strony podobne opisy:

    "zasilenie konta firmowego"
    "zasilenie konta prywatnego"

    widac cos mi sie ubzduralo, albo moze kiedys dawno tak mialem z ta
    "pozyczka"...

    Lucyfer. Belzebub. Szatan. Czy istnieje? Jaki ma wpływ na ludzi
    w obecnych czasach? Czy te nazwy to tylko personifikacja zła? Demony
    opętanie, amulety, egzorcyzmy, kult szatana .... http://tiny.pl/mtwj