  • 1. Data: 2006-02-06 13:20:07
    Temat: FV z Allegro.
    Od: "Rysiek" <k...@o...pl>

    Witam,
    dokonałem wpłaty na konto Allegro z tytułu przyszłych prowizji
    od wystawianych i sprzedawanych towarów.
    Otrzymałem od nich FV " Pośrednictwo-usługi Allegro".
    Czy od razu mogę ją wpisać do KPiR ,chociaż jeszcze nic nie sprzedałem ?

    dzięki za pomoc Rysiek

  • 2. Data: 2006-02-06 13:27:53
    Temat: Re: FV z Allegro.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@o...pl> napisal(a):
> [...]
    > Otrzymałem od nich FV " Pośrednictwo-usługi Allegro".
    > Czy od razu mogę ją wpisać do KPiR ,chociaż jeszcze nic nie sprzedałem ?

    Tak. Niby przedpłaty nie stanowią KUP, ale po pierwsze raczej nikt tego
    nie zweryfikuje, a po drugie dyskusyjne jest to, czy to jest przedpłata.
    Kupiłeś jakiś kredyt na usługi w allegro. Nie jest nigdzie napisane, że
    to zaliczka.

    W praktyce - nikt w takich drobiazgach dłubał nie będzie. No chyba że
    wpłaciłeś tak z 10000 zł :)
    --
    Samotnik