  • 1. Data: 2005-08-13 19:59:53
    Temat: Moje wątpliwości
    Od: "Aga" <r...@b...pl>

    Witam
    mam samochód osobowy kupiony na działalnosc gosp jes środkiem trwałym amortyzuje
    go co miesiac. Auto oczywiscie kupione jest na raty i tu moje pytanie czy
    odsetki od kredytu samochodowego stanowią moje koszty jesli tak to czy wpisuje
    je normalnie do 14 kolumny w ksiedze
    Dzieki ogromne za pomoc
    Aga

  • 2. Data: 2005-08-14 19:43:12
    Temat: Re: Moje wątpliwości
    Od: "Tomek" <s...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Aga" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > go co miesiac. Auto oczywiscie kupione jest na raty i tu moje pytanie czy
    > odsetki od kredytu samochodowego stanowią moje koszty jesli tak to czy

    Wszelkie wydatki poniesione na zakup środka trwałego (w tym odsetki od
    kredytu) do czasu przyjęcia go do używania podwyższają jego wartość
    początkową. Wydatki poniesione po tym terminie stanowią w momencie ich
    zapłaty kup.