  • 1. Data: 2005-08-13 14:18:12
    Temat: Zakazana sprzedaż?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    kupiłem sobie wczoraj w sklepie Makro taśmę klejącą. Nie była to typowa
    sprzedaż z półki, gdzie taśmy pakowane są po kilka sztuk, ale jedna taśma z
    kosza dla ,,końcówek''. Zakup był na FV, jak to materiał biurowy[1]. Pani
    przy kasie zaprotestowała, stwierdzając, że tych końcówek nie wolno
    sprzedawać na FV i może mi sprzedać, pod warunkiem, że jej podpiszę się na
    fakturze, że to na moje rządanie. Podpisałem się, bo czemu i nie, ale
    zdziwiło mnie, dlaczego niby taśmy pakowane po 3 można sprzedać, a
    pojedynczych nie? W innych sklepach nie ma takich dziwnych obostrzeń.
    Kasjerka mówi, że ponoć US się czepiał. Dziwne, nie?

    [1] Nie, nie jestem gupim sempem, co lata po FV na taśmę za 3zł, po prostu
    kupowałem jeszcze nieco innych rzeczy biurowych.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)