  • 1. Data: 2005-10-22 10:07:30
    Temat: Może to ktoś przetłumaczyć na Polski?!
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    600 złotych za urodzenie pierwszego dziecka i 1200 zł za drugie rocznej
    ulgi podatkowej - taką propozycję przedstawił w czwartek w Elblągu
    desygnowany na premiera Kazimierz Marcinkiewicz (PiS).

    Pytany przez PAP o szczegóły ulgi Marcinkiewicz powiedział, że
    miesięcznie za pierwsze dziecko rodzice otrzymają ulgę w wysokości 50
    zł, za drugie 100 zł. Z każdym kolejnym dzieckiem odpis będzie wzrastał
    o następne 100 zł miesięcznie.

    TBL

  • 2. Data: 2005-10-22 10:53:15
    Temat: Re: Może to ktoś przetłumaczyć na Polski?!
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    TBL aka TLZ wrote:

    > 600 złotych za urodzenie pierwszego dziecka i 1200 zł za drugie rocznej
    > ulgi podatkowej -

    od dochodu czy od podatku?

    --
    Plan Lotu (Flight Plan, 2005, Jodie Foster) .... http://tiny.pl/qbt1
    Kodeks 46 (Code 46) ............................ http://tiny.pl/qsr7

  • 3. Data: 2005-10-22 14:33:59
    Temat: Re: Może to kto? przetłumaczyć na Polski?!
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > od dochodu czy od podatku?

    Toć właśnie proszę o jakieś "luckie" tłumoczenie :)

    TBL

  • 4. Data: 2005-10-25 09:55:45
    Od: "BL" <b...@p...pl>

    Użytkownik "TBL aka TLZ" <t...@w...info.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za pierwsze dziecko rodzice otrzymają ulgę w wysokości 50 zł, za drugie
    > 100 zł. Z każdym kolejnym dzieckiem odpis będzie wzrastał o następne 100

    A czego nie rozumiesz?

    Pzdr,
    BL

  • 5. Data: 2005-10-26 11:37:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Oct 2005, BL wrote:

> [...]
    [...]
    > A czego nie rozumiesz?

    Jak ja czytam to co zacytowano nie rozumiem jak ulga "roczna za
    urodzenie" ma się do miesięcznego limitu.
    Wychodziłoby że za dzieci urodzone w styczniu uzbiera się 600/1200 zł
    a w grudniu 60/120zł (no bo jak ZA URODZENIE to w następnym
    roku ulga już nie przysługuje bo się nie urodziło).
    To tak w ramach ścisłości - jak jakiś magik przełoży pomysły
    na treść ustaw będziemy mieli cyrk.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)