  • 1. Data: 2006-03-30 18:59:51
    Temat: NFZ i zwrot kosztów leczenia
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Witam. Temat dotyczący służby zdrowia, ale mam nadzieję, że TG.

    Może po prostu już Ktoś przerabiał taką sytuację, w której się znalazłem.
    Płacę regularnie składki na uzbezpieczenie zdrowotne ( właściwie płaci mój
    zakład pracy ). Pewnego dnia wyjechałem w góry i tam skorzystałem z kilku
    zabiegów ( przepisanych przez lekarza pierwszego kontaktu na miejscu w
    sanatorium ), ale z racji braku legitymacji ubezpieczeniowej, musiałem za
    wszystko zapłacić z własnej kieszeni. Posiadam kartę zabiegów ( ale to chyba
    mało ważny dokument ) oraz fakturę za przebyte zabiegi ( mam nadzieję, że to
    rzecz ważniejsza ).

    No i do rzeczy : Czy mogę ubiegać się jakoś o zwrot tej kwoty z faktury ?
    W czasie zabiegów byłem jak najbardziej płatnikiem składki ubezpieczenia
    zdrowotnego, tylko nie miałem prz sobie wszystkich niezbędnych dokumentów.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.