  • 1. Data: 2006-03-30 18:52:58
    Temat: rejestracja samochodu a zameldowanie i zamieszkanie
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Witam,

    Mam taka sytuacje (pewnie duzo ludzi juz to wie :) ze mieszkam w jednym
    miescie a zameldowany jestem w drugim. Chcialbym ta sytuacje unormowac
    ale niestety sa pewn zakrecone sprawy ktorych odkrecanie wymaga czasu :)

    Chcialbym sobie kupic samochod. Prosze o informacje na jakie
    niedogodnosci sie narazam rejestrujac go pod adres zameldowania. Co
    pozniej bedzie mi przeszkadzalo?

    Jaki bybly pozniej koszt "przeniesienia" tego samochodu z jednego miasta
    do drugiego? Czy jesli wzialbym sobie rejestracje indywidualne to przy
    rejestracji w nowym miescie musialbym jkeszcze raz placic te 1000 zl i
    zmienilaby sie pierwsza litera numeru rejestracyjnego?
    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \