  • 1. Data: 2003-07-09 12:38:47
    Temat: NIP-3
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    Witam.

    Mam taka oto "dziwna" sytuacje:

    chronologicznie:
    1. DG w stanie zawieszenia
    2. przeprowadzka do nowego miejsca zamieszkania (zameldowanie)
    3. umowa o prace
    4. sprzedaz udzialow w celu umorzenia w sp. z o.o.
    5. zaplata podatku za sprzedane udzialy (PIT-13) do nowego US
    6. podatek roczny do nowego US

    i teraz - ten nowy US wysyla mi wezwanie do zlozenia NIP-3

    czy powinienem go skladac - bo przeciez NIP-3 przeznaczony
    jest dla osoby nie prowadzacej samodzielnie DG, a ja
    przeciez jestem dalej w stanie zawieszania - firma dalej
    formalnie istnieje, choc nie dziala
    (czy prowadzenie DG jest rownoznaczne z posiadaniem
    zarejestrowanej DG czy jej faktycznym dzialaniem?)

    Z gory dzieki za sugestie

    Marcin

  • 2. Data: 2003-07-09 12:49:55
    Temat: Re: NIP-3
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > czy powinienem go skladac - bo przeciez NIP-3 przeznaczony
    > jest dla osoby nie prowadzacej samodzielnie DG, a ja
    > przeciez jestem dalej w stanie zawieszania - firma dalej
    > formalnie istnieje, choc nie dziala

    Bez wzgledu na firme NIP-3 powinienes zlozyc zawsze gdy zmieniasz US.

  • 3. Data: 2003-07-09 21:07:39
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a j...@n...ceti.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bez wzgledu na firme NIP-3 powinienes zlozyc zawsze gdy zmieniasz US.

    NIE!!!

    Jeżeli prowadzisz DG (nie ważne czy masz ją zawieszoną) to składasz NIP-1 i
    do tego dołączasz aktualne zaświadczenie o wpisie do EDG.
    DG masz zawieszoną, ale aktualizacja wpisu i tak raczej cię nie ominie :(

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"