  • 1. Data: 2005-06-27 10:57:19
    Temat: NIP-3 wypełniony, a zwrot podatku przekazem
    Od: Mariusz <m...@m...uni.wroc.pl>

    Witam!

    NIP-3 z numerem konta bankowego doręczyłem do US ponad rok temu. Za kilka dni
    mija termin zwrotu nadpłaty - i otrzymuję wezwanie do udokumentowania, że
    rachunek bankowy jest mój i do tego wspólny z Żoną (odliczenia budowlane, czyli
    z definicji rozliczane na małżeństwo).
    Jeśli nie udokumentuję, zwrot będzie przekazem pocztowym.

    Czy w/w "weryfikacja" numeru konta bankowego, podanego wyraźnie w formularzu
    NIP-3 i potwierdzonego moim podpisem, może być powodem niewykonania przelewu
    przez US?

    Pozdrawiam,
    --
    - Mariusz