  • 1. Data: 2005-06-27 10:02:31
    Temat: vat-7 po terminie
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Jakie sa konsekwencje wyslania deklaracji VAT-7 po terminie? Czy moge wtedy
    odliczyc VAT od zakupow i je wykazac w deklaracji?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-06-27 10:07:28
    Temat: Re: vat-7 po terminie
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Jakie sa konsekwencje wyslania deklaracji VAT-7 po terminie? Czy moge wtedy
    > odliczyc VAT od zakupow i je wykazac w deklaracji?

    Dostaniesz za 2-3 miesiące wezwanie do skarbówki i ukarzą cię mandatem w
    wysokości od 100zł (w zależności który to raz, oraz ile dni po terminie)

  • 3. Data: 2005-06-27 10:43:49
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]

    Dostaniesz za 2-3 miesiące wezwanie do skarbówki i ukarzą cię mandatem w
    wysokości od 100zł (w zależności który to raz, oraz ile dni po terminie)

    To ok, ale czy moge odliczyc VAT od zakupow w deklaracji wyslanej po
    terminie?

    Adam

  • 4. Data: 2005-06-27 11:20:06
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Adamski <a...@w...pl>
    w wiadomości <news:d9olkh$ho1$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

    > To ok, ale czy moge odliczyc VAT od zakupow w deklaracji wyslanej po
    > terminie?

    A w następnym miesiącu nie możesz?
    www.podatki.pl zeznaje, że termin wysłania VAT-7 za maj mija dzisiaj

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2005-06-27 11:36:31
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <d9oj74$12l$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Adamski" <a...@w...pl> wrote:

    > Jakie sa konsekwencje wyslania deklaracji VAT-7 po terminie? Czy moge wtedy
    > odliczyc VAT od zakupow i je wykazac w deklaracji?

    Nie do końca rozumiem, jakie zakupy masz na myśli, ale zwracam uwagę, że
    jeśli mowa o deklaracji za maj, to jest czas do północy...

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 6. Data: 2005-06-27 11:43:35
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Nie do końca rozumiem, jakie zakupy masz na myśli, ale zwracam uwagę, że
    > jeśli mowa o deklaracji za maj, to jest czas do północy...

    To oczywiscie wiem. Ale z pewnych wzgledow nie wiem czy dam rade dzis wyslac
    VAT-7 za maj. Sa to kwestie ode mnie nie zalezne. Gdzies czytalem, ze tylko
    terminowo wyslana deklaracja VAT daje prawo do odliczenia zakupow zwiazanych
    ze sprzedaza opodatkowana.

    Adam

  • 7. Data: 2005-06-27 12:40:59
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzies czytalem, ze tylko terminowo wyslana deklaracja VAT daje
    > prawo do odliczenia zakupow zwiazanych ze sprzedaza opodatkowana.

    To jest w kazdym razie nieprawda.

    marekz

  • 8. Data: 2005-06-27 13:03:09
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > To jest w kazdym razie nieprawda.

    Dzieki, sprawdzilem ustawe i faktycznie to chyba nie jest prawda. A moze
    kiedys bylo. Dzieki

    Adam