  • 1. Data: 2006-04-26 07:41:01
    Temat: NIP-3dwukrotna zmiana miejsca zamieszkania
    Od: andres<a...@g...pl>

    1 maja 2005 roku przeprowadziłem się z miejscowosci A do B. 3 lutego 2006
    przeprowadziłem się z powrotem do miekscowości A (ten sam urząd skarbowy
    właściwy dla tego miejsca zamieszkania co na początku). Czy w związku z tym
    powinienem złożyc NIP 3 w miejscowości B (o zmianie zamieszkania z dnia
    1.5.2005) a następnie NIP 3 w miejscowości A (informujący o zmianie z dnia
    3.2.2006)? Przez cały czas nie zmianiałem miejsca zameldowania.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-04-26 14:35:12
    Temat: Re: NIP-3dwukrotna zmiana miejsca zamieszkania
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    andres wrote:
> [...]
    > 1.5.2005) a następnie NIP 3 w miejscowości A (informujący o zmianie z dnia
    > 3.2.2006)? Przez cały czas nie zmianiałem miejsca zameldowania.

    Jesli w maju 2005 nie skladales NIP-3 to teraz juz sobie daruj.
    Po prostu dla US caly czas mieszkales w A i tam sie rozlicz, tak jakbys
    nigdy w B nie mieszkal. No chyba, ze tam poszly pit-11.