  • 1. Data: 2006-04-26 07:41:09
    Temat: jak wprowadzić do sprzedaży używany sprzęt z wystawek
    Od: androman <a...@p...neostrada.pl>

    Witam. Jestem nowy na tej grupie.
    Może mi ktoś udzieli informacji bo szukałem w necie ale nie znalazłem
    informacji.
    W jaki sposób wprowadzić na stan, czyli zaksięgować jako towar do
    dalszej odsprzedaży sprzęt przywieziony z Niemiec i pochodzący z tzw.
    wystawki ?
    Prowadzę serwis i zdarza mi się czasami przywieźć z zachodu używaną
    elektronikę w celu pozyskania podzespołów a także chciałbym to dalej
    sprzedać.
    Pytałem w US i otrzymałem odpowiedź ale nie do końca mi wyjaśnili.
    Powiedzieli, że przyjąć sprzęt na stan za pomocą Dowodu Wewnętrznego i
    do niego dopiąć jakiś raport czy też oświadczenie.
    Jak to załatwić, żeby nikt się nie przyczepił?

    pozdrawiam
    Andrzej