  • 1. Data: 2006-03-14 15:16:36
    Temat: NIP EU -> usluga -> f-ra 0% VAT: czy ktos moze potwierdzic?
    Od: k...@p...fm

    Witam,

    czy ktos z Szanownego Grona moze potwierdzic, ze wystawiajac w Polsc
    f-re VAT zagranicznemu kontrahentowi za uslugi informatyczne i
    posiadajac VAT EU oraz deklarujac, ze "VAT nalicza kontrahent),
    wystawia sie f-re z 0% VAT ??

    Zaznaczam: uslugi

    Dzieki pieknie.

    Pzdr

  • 2. Data: 2006-03-14 17:12:54
    Od: "Aga & Marcin" <r...@i...pl>

    Użytkownik <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > f-re VAT zagranicznemu kontrahentowi za uslugi informatyczne i
    > posiadajac VAT EU oraz deklarujac, ze "VAT nalicza kontrahent),

    z tego co sie orientuję to Tak(ale niech inni się wypowiedzą).. ale jaką
    deklarację VAT7 czy VAT 7 K do tego to ja nie wiem może ktoś poradzi ??..

    pozd
    Aga
    --
    Aga i Marcin
    "there is always music in the air"

  • 3. Data: 2006-03-15 05:05:18
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia 14 Mar 2006 07:16:36 -0800, k...@p...fm napisał(a):

> [...]
    > f-re VAT zagranicznemu kontrahentowi za uslugi informatyczne i
    > posiadajac VAT EU oraz deklarujac, ze "VAT nalicza kontrahent),

    nie 0% tylko "NP" = nie podlega.
    Przejrzyj archiwum grupy.

    --
    Mieczysław
    -----------

  • 4. Data: 2006-03-17 09:27:45
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Uzytkownik <k...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
    > f-re VAT zagranicznemu kontrahentowi za uslugi informatyczne i
    > posiadajac VAT EU oraz deklarujac, ze "VAT nalicza kontrahent),

    usluga ta nie bedzie podlegala opodatkowaniu w Polsce, jesli kontrahentem
    bedzie podatnik vat z UE lub odbiorca spoza UE, bez wzgledu na jego status
    "vatowski"
    w przypadku kontrahenta z ue na fakturze podajesz jego nr nip
    w obydwu w/w przypadkach na fakturze musisz umiescic dopisek, ze podatek vat
    rozliczy nabywca uslugi
    na fakturze nie umieszczasz stawki podatku, kwoty podatku i kwoty brutto

    pozdrawiam