  • 1. Data: 2004-08-14 05:38:12
    Temat: Na kogo faktura i jak to jest z paragonem?
    Od: "Kinga" <k...@v...pl>

    Witam, mam dwa pytania:

    1. czy jezeli sprzedaje towar wysylkowo, po wplacie na konto, to moge wystawiac
    fakture VAT na inna osobe/firme, niz ta, ktora dokonala wplaty? Chodzi mi o to,
    czy bardzo "sliskie" bedzie wystawienie co miesiac faktury zbiorczej dla jednej
    firmy (osoby), ktora bedzie opiewala na 20 wplat, zrobionych przez inne osoby -
    zaznaczam, ze te osoby nie chcialy ani faktury ani paragonu.

    2. czy prowadzac DG moge kupic sobie kase fiskalna i zamiast faktur wystawiac
    paragony? tzn - paragony na podstawie wplywow na rachunek bankowy. I znowu
    pytanie - czy paragony moga byc zbiorcze, czy kazdy wplyw na rachunek musze
    traktowac oddzielnie?

    Pozdrawiam
    Kinga

  • 2. Data: 2004-08-15 11:16:05
    Temat: Re: Na kogo faktura i jak to jest z paragonem?
    Od: k...@v...pl

> [...]
    > pytanie - czy paragony moga byc zbiorcze, czy kazdy wplyw na rachunek musze

    Halo? Jest tam ktos :)?